Lunch på tisdag?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Lunch på tisdag?

    Hade vi bestämt 11.30 på Åhléns?
    Jag försöker fixa barnvakt till W och O så att jag kan åka kommunalt, men vill kolla av först så att det bli av.
    Nu hoppas jag och håller tummarna för att förkylningen vi alla har fått inte blir någon värre historia. Vill ju så gärna träffas!!
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  2. 1
    Lunch på tisdag? Hade vi bestämt 11.30 på Åhléns?
    Jag försöker fixa barnvakt till W och O så att jag kan åka kommunalt, men vill kolla av först så att det bli av.
    Nu hoppas jag och håller tummarna för att förkylningen vi alla har fått inte blir någon värre historia. Vill ju så gärna träffas!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Ja, jag ska verkligen försöka! Jag har såklart megasupermycket på jobbet den här veckan men jag ska ändå försöka.
  4. 2
    Ja, jag ska verkligen försöka! Jag har såklart megasupermycket på jobbet den här veckan men jag ska ändå försöka.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Som det ser ut nu så kan jag. Men jag vågar nog inte lovas, hoppas någon kan komma med ett mer tvärsäkert besked.
    Carolina, ska vi överväga samåkning, om vi kan båda två dvs??
  6. 3
    Som det ser ut nu så kan jag. Men jag vågar nog inte lovas, hoppas någon kan komma med ett mer tvärsäkert besked.
    Carolina, ska vi överväga samåkning, om vi kan båda två dvs??
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4
    Jag kommer!
  8. 4
    Jag kommer!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Låter bra! Tror du att det går att hitta perkering eller borde man ta pendeln? Jag är helt värdelös på att parkera i city...
  10. 5
    Låter bra! Tror du att det går att hitta perkering eller borde man ta pendeln? Jag är helt värdelös på att parkera i city...
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Jag kommer *glad*
  12. 6
    Jag kommer *glad*
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Jag är inne på pendeln.
    Vi kan väl höras imorgon förmiddag?
  14. 7
    Jag är inne på pendeln.
    Vi kan väl höras imorgon förmiddag?
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Japp! Jag funderar nu på att ta pendel imorgon bitti också, åker nog inte tillbaka till jobbet sedan. Ska till bvc med F klockan 15 så det känns vettigare att jobba hemma efter lunch istället för att lägga tid på att flänga fram och tillbaka
  16. 8
    Japp! Jag funderar nu på att ta pendel imorgon bitti också, åker nog inte tillbaka till jobbet sedan. Ska till bvc med F klockan 15 så det känns vettigare att jobba hemma efter lunch istället för att lägga tid på att flänga fram och tillbaka
  17. Medlem sedan
    Sep 1998
    #9

    hmm..

    ska ni mötas inne på åhléns? Vart? jag kommer oxå !
    älskar mina barn--alltid!
  18. 9
    hmm.. ska ni mötas inne på åhléns? Vart? jag kommer oxå !
  19. Medlem sedan
    Jan 2002
    #10
    Nej vad synd att ingen hann se ditt inlägg. De flesta av oss hade nog hunnit iväg redan.
    Men vi var på åhlens restaurangen enligt vad vi bestämde tidigare.
    Vi kommer nog göra om det, så hoppas du kan hänga med då istället!
  20. 10
    Nej vad synd att ingen hann se ditt inlägg. De flesta av oss hade nog hunnit iväg redan.
    Men vi var på åhlens restaurangen enligt vad vi bestämde tidigare.
    Vi kommer nog göra om det, så hoppas du kan hänga med då istället!
  21. Medlem sedan
    May 1999
    #11
    Men åh, så synd att ingen såg ditt "rop"! Det hade varit så trevligt att få träffa dig också!
  22. 11
    Men åh, så synd att ingen såg ditt "rop"! Det hade varit så trevligt att få träffa dig också!
  23. Medlem sedan
    Nov 2004
    #12
    Men nej vad tråkigt att vi missade dig! Det hade varit såå kul! Det kändes lite läckert att vara en bunt "lattemammor" - utan bebisar

    Vi pratade lite om att gå ut en vardagskväll och ta en mat bit. Kan det vara ngt?
  24. 12
    Men nej vad tråkigt att vi missade dig! Det hade varit såå kul! Det kändes lite läckert att vara en bunt "lattemammor" - utan bebisar

    Vi pratade lite om att gå ut en vardagskväll och ta en mat bit. Kan det vara ngt?
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13

    Ja gärna

    ... säger jag, som inte heter Mia.

    Men jag måste ha missat den delen av konversationen. Men det är klart ni kan räkna med mig.

    Hoppas du också kan Mia, nu när vi missade dig i tisdags.
  26. 13
    Ja gärna ... säger jag, som inte heter Mia.

    Men jag måste ha missat den delen av konversationen. Men det är klart ni kan räkna med mig.

    Hoppas du också kan Mia, nu när vi missade dig i tisdags.
  27. Medlem sedan
    Sep 1998
    #14

    jag måste missat er totalt

    Jag gick en sväng genom både restaurangen högst upp o den andra o såg er inte alls, däremot blev jag varmt mottagen av en latinamerikansk man som trodde att jag var hans lunchdate från e-kontakt eller nåt...
    "Ah, Pia, välkommen" sa han när jag gick förbi, klart jag reagerade på Pia eftersom det ju låter lite lika så jag stannade till o han upprepade sig, då log jag o sa att nä...jag heter Mia...va synd sa han o blinkade, så min dag lystes upp lite trots att jag missade er.....

    Svårt för mig däremot att ta mig ut nån vardagskväll, jobbar ju nästan heltid natt numera så mina kvällar hemma är ganska heliga...däremot så träffas jag gärna dagtid framöver, med eller utan jacob....

    Kram på er o hoppas ni hade en härlig dag!!!
    älskar mina barn--alltid!
  28. 14
    jag måste missat er totalt Jag gick en sväng genom både restaurangen högst upp o den andra o såg er inte alls, däremot blev jag varmt mottagen av en latinamerikansk man som trodde att jag var hans lunchdate från e-kontakt eller nåt...
    "Ah, Pia, välkommen" sa han när jag gick förbi, klart jag reagerade på Pia eftersom det ju låter lite lika så jag stannade till o han upprepade sig, då log jag o sa att nä...jag heter Mia...va synd sa han o blinkade, så min dag lystes upp lite trots att jag missade er.....

    Svårt för mig däremot att ta mig ut nån vardagskväll, jobbar ju nästan heltid natt numera så mina kvällar hemma är ganska heliga...däremot så träffas jag gärna dagtid framöver, med eller utan jacob....

    Kram på er o hoppas ni hade en härlig dag!!!
  29. Medlem sedan
    Nov 2004
    #15
    Dagtid med barn låter kul för mig och Hugo! Vi är hemma torsdagar och fredagar - kan det passa er?
  30. 15
    Dagtid med barn låter kul för mig och Hugo! Vi är hemma torsdagar och fredagar - kan det passa er?

Liknande trådar

  1. Måndag till tisdag sex timmar, tisdag-on
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 09:07
  2. Tisdag lunch
    By SuzyQ in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 12:29
  3. Blir det någon lunch på tisdag?
    By CarolinaK in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 10:32
  4. Min tisdag!
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 22:13
  5. Fika/lunch på tisdag kl.11 på CbG!
    By -Tessie- in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 20:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar