Min bok klar!!!
Språk- och talstörningar
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Min bok klar!!!

    Jag är inte inne här så mycket längre, eftersom min Jonathan nu pratar om än med dåligt uttal, men vill ändå berätta!!

    Jag är så glad idag. Min bok om Jonathan är klar och jag har lagt ut den på Vulkan.se IDAG. Jag tror att man inte får göra reklam här, och är någon intresserad finns det länk på min blogg: annahelena70.bloggagratis.se

    Jag är bara sååååå glad - en av mina topp-10-drömmar är nu uppfyllda - att skriva en bok. Fast jag trodde ju aldrig att det skulle bli en bok om autism, språkstörning, skalloperation m.m. Men som vi alla vet härinne - livet blir inte alltid som man tänkt sig. Nu har vi ju en kille som utvecklats enormt - men det kommer det mesta om i nästa bok - Intensivträning i praktiken. Grunden anser jag fortfarande att vi fick i Kommunicerande Samspel - och det står det en hel del om i boken!¨

    Vi har också varit i badhuset idag och det gick sååå fantastiskt bra. Han är så duktig min Jonathan. Imorgon ska vi på föräldraträff på autismföreningen, både maken och jag. Vår avlösare har bägge pojkarna. Allt är solsken idag

    Kram på er
    Anna

    PS om någon av er också är inne på autismsidan på AFF eller på autism på familjeliv så har jag postat det där också
    Sinnesrobönen: "Giv mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

    Blogg: http://annahelena70.bloggplatsen.se/
    Bok utgiven: https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=44374
  2. 1
    Min bok klar!!! Jag är inte inne här så mycket längre, eftersom min Jonathan nu pratar om än med dåligt uttal, men vill ändå berätta!!

    Jag är så glad idag. Min bok om Jonathan är klar och jag har lagt ut den på Vulkan.se IDAG. Jag tror att man inte får göra reklam här, och är någon intresserad finns det länk på min blogg: annahelena70.bloggagratis.se

    Jag är bara sååååå glad - en av mina topp-10-drömmar är nu uppfyllda - att skriva en bok. Fast jag trodde ju aldrig att det skulle bli en bok om autism, språkstörning, skalloperation m.m. Men som vi alla vet härinne - livet blir inte alltid som man tänkt sig. Nu har vi ju en kille som utvecklats enormt - men det kommer det mesta om i nästa bok - Intensivträning i praktiken. Grunden anser jag fortfarande att vi fick i Kommunicerande Samspel - och det står det en hel del om i boken!¨

    Vi har också varit i badhuset idag och det gick sååå fantastiskt bra. Han är så duktig min Jonathan. Imorgon ska vi på föräldraträff på autismföreningen, både maken och jag. Vår avlösare har bägge pojkarna. Allt är solsken idag

    Kram på er
    Anna

    PS om någon av er också är inne på autismsidan på AFF eller på autism på familjeliv så har jag postat det där också
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Wohoooo!!!! Vilken kvinna du är! BRA JOBBAT OCH STORT GRATTIS! Och superkul att sonen börjat prata!

    KRAMAR!
    I much prefer whining to counting my blessings!
  4. 2
    Wohoooo!!!! Vilken kvinna du är! BRA JOBBAT OCH STORT GRATTIS! Och superkul att sonen börjat prata!

    KRAMAR!
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    Otroligt fin text!

    Stort grattis Anna. Jag tog mig friheten att gå in och läsa utdraget och du skriver jättebra. Vad härligt att få fullfölja sin dröm och kunna få boken utgiven. Jag är verkligen imponerad och tagen av det du skriver. Självklart ska vi köpa din bok, den ska jag rekommendera fler att läsa.
    Kram kajsa
  6. 3
    Otroligt fin text!

    Stort grattis Anna. Jag tog mig friheten att gå in och läsa utdraget och du skriver jättebra. Vad härligt att få fullfölja sin dröm och kunna få boken utgiven. Jag är verkligen imponerad och tagen av det du skriver. Självklart ska vi köpa din bok, den ska jag rekommendera fler att läsa.
    Kram kajsa
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Otroligt fin text!

    Stort grattis Anna. Jag tog mig friheten att gå in och läsa utdraget och du skriver jättebra. Vad härligt att få fullfölja sin dröm och kunna få boken utgiven. Jag är verkligen imponerad och tagen av det du skriver. Självklart ska vi köpa din bok, den ska jag rekommendera fler att läsa.
    Kram kajsa
    TACK både Kajsa och Lotta - det värmer!!!

    Kram på er
    Anna
    Sinnesrobönen: "Giv mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

    Blogg: http://annahelena70.bloggplatsen.se/
    Bok utgiven: https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=44374
  8. 4
    Otroligt fin text!

    Stort grattis Anna. Jag tog mig friheten att gå in och läsa utdraget och du skriver jättebra. Vad härligt att få fullfölja sin dröm och kunna få boken utgiven. Jag är verkligen imponerad och tagen av det du skriver. Självklart ska vi köpa din bok, den ska jag rekommendera fler att läsa.
    Kram kajsa
    TACK både Kajsa och Lotta - det värmer!!!

    Kram på er
    Anna
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    så kul
  10. 5
    så kul

Liknande trådar

  1. Klar flyttad, klar ringad och ja säkert
    By enskedeanna in forum Singelmingel
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 23:09
  2. Klar!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 18:40
  3. NU är den klar!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 00:27
  4. Mei Tai klar!
    By Minchi in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 18:56
  5. så ja, då var jag klar...
    By andromeda in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar