Tillbaka med en liten...
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Tillbaka med en liten...

    ...tjej
    Fick åka in i lördags för igångsättning. Förlossningsberättelse kommer snart... men i korthet var det ca 1,5 timme från första onda värk till hon kom ut... (Black Lady, ja det blev en snabb förlossningen igen, precis som för dig)
    Hon var dock STOR, eller normal kanske men stor för mig... vägde hela 3665 och mitt första barn var ju dryga kilot under det !!
    Vi kom hem idag och nu är vi trötta men glada. Tack alla som önskade mig lycka till på mitt sista inlägg i lördags innan jag for in.
    KRAMIZ från mig, återkommer inom kort med berättelse i längre format om förlossningen.
  2. 1
    Tillbaka med en liten... ...tjej
    Fick åka in i lördags för igångsättning. Förlossningsberättelse kommer snart... men i korthet var det ca 1,5 timme från första onda värk till hon kom ut... (Black Lady, ja det blev en snabb förlossningen igen, precis som för dig)
    Hon var dock STOR, eller normal kanske men stor för mig... vägde hela 3665 och mitt första barn var ju dryga kilot under det !!
    Vi kom hem idag och nu är vi trötta men glada. Tack alla som önskade mig lycka till på mitt sista inlägg i lördags innan jag for in.
    KRAMIZ från mig, återkommer inom kort med berättelse i längre format om förlossningen.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Äntligen! Stort GRATTIS till tjejen! Vad underbart! Många kramar!!!!
  4. 2
    Äntligen! Stort GRATTIS till tjejen! Vad underbart! Många kramar!!!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Stort grattis till dottern! Äntligen ute :-)
  6. 3
    Stort grattis till dottern! Äntligen ute :-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    STORT GRATTIS! Äntligen får man väl säga också!

    Fast med tanke på att alla mina utom en vägt mer än din så tycker jag nog inte att hon var så stor, snarare normal. Mina har vägt mellan 3500-3900g så ag tycker nog inte att det är stort förren det passeras 4 kg gränsen. *s*
  8. 4
    STORT GRATTIS! Äntligen får man väl säga också!

    Fast med tanke på att alla mina utom en vägt mer än din så tycker jag nog inte att hon var så stor, snarare normal. Mina har vägt mellan 3500-3900g så ag tycker nog inte att det är stort förren det passeras 4 kg gränsen. *s*
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    ÅH!!!! Underbart!! Super grattis. Äntligen fick du din lilla tjej. Ja, Rekordhastighet på förlossningar är vår grej
    Snusa bebis nu och njuuuuut.

    ska bli spännande att läsa berättelsen sen. KRAMAR i MASSOR!!!!
  10. 5
    ÅH!!!! Underbart!! Super grattis. Äntligen fick du din lilla tjej. Ja, Rekordhastighet på förlossningar är vår grej
    Snusa bebis nu och njuuuuut.

    ska bli spännande att läsa berättelsen sen. KRAMAR i MASSOR!!!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Vad härligt :-) STORT GRATTIS till dottern!!!! Så skönt att förlossningen gick så fort!

    STOR KRAM
  12. 6
    Vad härligt :-) STORT GRATTIS till dottern!!!! Så skönt att förlossningen gick så fort!

    STOR KRAM
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    Tjohooo! Antligen! Grattis till lillan!
  14. 7
    Tjohooo! Antligen! Grattis till lillan!
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8

    Åhhh grattis!! *imt*

    *
  16. 8
    Åhhh grattis!! *imt* *
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9
    ÄNTLIGEN! :-D Välkommen till världen du envisa lilla prinsessa... vad månde det bliva av detta barn? Skönt att höra att allt gick så bra (och snabbt!), ser fram emot att få läsa mer om hur det gick till!

    Kram!
  18. 9
    ÄNTLIGEN! :-D Välkommen till världen du envisa lilla prinsessa... vad månde det bliva av detta barn? Skönt att höra att allt gick så bra (och snabbt!), ser fram emot att få läsa mer om hur det gick till!

    Kram!
  19. Medlem sedan
    Sep 2009
    #10
    GRATTIS ULLEN! Äntligen äntligen äntligen
  20. 10
    GRATTIS ULLEN! Äntligen äntligen äntligen
  21. Medlem sedan
    Jul 2000
    #11

    Grattis!!

    Vad skönt att eran väntan är över och ni fick träffa eran lilla tjej!!
  22. 11
    Grattis!! Vad skönt att eran väntan är över och ni fick träffa eran lilla tjej!!
  23. Medlem sedan
    Jul 2009
    #12
    Äntligen -grattis grattis grattis! =)
  24. 12
    Äntligen -grattis grattis grattis! =)
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Grattis till eran dotter.
  26. 13
    Grattis till eran dotter.
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14
    Tack tack Kram tillbaka
  28. 14
    Tack tack Kram tillbaka
  29. Medlem sedan
    Nov 2002
    #15
    Ja äntligen
  30. 15
    Ja äntligen
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16
    Tack ! Nej, det var det jag menade, hon är ju stor för mig då sonen var så liten... men egentligen en hyfsad medelbebis Men hon kan inte ha de minsta kläderna sonen hade, så det är ganska stor skillnad på barnen,
    1 kg är mycket
    Kram
  32. 16
    Tack ! Nej, det var det jag menade, hon är ju stor för mig då sonen var så liten... men egentligen en hyfsad medelbebis Men hon kan inte ha de minsta kläderna sonen hade, så det är ganska stor skillnad på barnen,
    1 kg är mycket
    Kram
  33. Medlem sedan
    Nov 2002
    #17
    Tack Jag ska skriva mer utförligt om förloppet så fort jag hinner, men nu borde jag vila innan sonen ska hämtas hem från dagis Kram
  34. 17
    Tack Jag ska skriva mer utförligt om förloppet så fort jag hinner, men nu borde jag vila innan sonen ska hämtas hem från dagis Kram
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    Tack Grynisen
  36. 18
    Tack Grynisen
  37. Medlem sedan
    Nov 2002
    #19
    Tackar
  38. 19
    Tackar
  39. Medlem sedan
    Nov 2002
    #20
    Tack imt
  40. 20
    Tack imt
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tillbaka eller inte tillbaka....
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 21:41
  2. Hitta tillbaka, få honom tillbaka
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-26, 18:45
  3. Betala tillbaka men även få tillbaka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 09:16
  4. kort FILM om liten liten liiiiten tjej!!
    By sunrose in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 15:39
  5. tillbaka med prickig liten tjej
    By Magnolia m Astrid in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar