Fråga
Pappasnack
  1. Kvinna funderar..
    #1

    Fråga

    Två män jag är bekant med har visat sitt intresse av att träffa mig. Båda säger att de tycker mycket om mig för att jag är rolig, glad, snäll, och "jättefin".

    Jag har förklarat att jag är gift och inte har något intresse av att umgås med andra män.

    Mina vänner anser att jag borde bli arg, skälla ut dem, be dem flyga och fara.
    Jag förstår inte riktigt varför. Måste man göra det ? Jag känner mig lite smickrad men inser att jag med mitt glada skämtsamma sätt kanske sänder ut fel signaler?? Vad gör jag för fel?
    Kan ju förstås inte ni veta.. men ändå.

    Min ena kompis anser att jag bör uppmana min man be dessa män att flyga och fara. Båda är gifta och har barn. En är av utländsk härkomst. De känner inte varandra eller så.

    Måste jag dölja min personlighet för att undvika sånt här i fortsättningen, eller??
  2. 1
    Fråga Två män jag är bekant med har visat sitt intresse av att träffa mig. Båda säger att de tycker mycket om mig för att jag är rolig, glad, snäll, och "jättefin".

    Jag har förklarat att jag är gift och inte har något intresse av att umgås med andra män.

    Mina vänner anser att jag borde bli arg, skälla ut dem, be dem flyga och fara.
    Jag förstår inte riktigt varför. Måste man göra det ? Jag känner mig lite smickrad men inser att jag med mitt glada skämtsamma sätt kanske sänder ut fel signaler?? Vad gör jag för fel?
    Kan ju förstås inte ni veta.. men ändå.

    Min ena kompis anser att jag bör uppmana min man be dessa män att flyga och fara. Båda är gifta och har barn. En är av utländsk härkomst. De känner inte varandra eller så.

    Måste jag dölja min personlighet för att undvika sånt här i fortsättningen, eller??
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Nej, men du måste vara SÅ tydlig med var gränsen går och hela tiden vakta den, så det inte slinker över något opassande.
    Man tjänar aldrig något på att vara otrevlig.
  4. 2
    Nej, men du måste vara SÅ tydlig med var gränsen går och hela tiden vakta den, så det inte slinker över något opassande.
    Man tjänar aldrig något på att vara otrevlig.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Instämmer med..

    MaWe du ska inte ändra på dig men däremot måste du vara tydligt med vart du står annars kan det mycket lätt missuppfattas.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Instämmer med.. MaWe du ska inte ändra på dig men däremot måste du vara tydligt med vart du står annars kan det mycket lätt missuppfattas.
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4
    Vad var det för svar på frågan?
  8. 4
    Vad var det för svar på frågan?
  9. Kvinna funderar..
    #5
    Tack tack. Jag ska nu be om att få en förflyttning till annat rum på arbetsplatsen. Eftersom jag och den ena delar rum.
  10. 5
    Tack tack. Jag ska nu be om att få en förflyttning till annat rum på arbetsplatsen. Eftersom jag och den ena delar rum.

Liknande trådar

  1. Apropå nedan fråga, omvänd fråga
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 06:47
  2. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  3. UL idag, fråga eller inte fråga.....hmm
    By Hannastina in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 18:54
  4. fråga till män (även på fråga pappo
    By undrar in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 19:25
  5. Flyttar fråga från "fråga mammor"
    By Vissis in forum Pappasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 23:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar