Gå-träning!
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Gå-träning!

    Här gå-tränas det för fullt : ) Han går mer och mer nu och det ser ju så otroligt sött ut när denna lille krabat ska ta sig fram på benen!
    Står han upp nu och han ska nånstans så går han hellre istället för att krypa, de är inte så små längre ; )
  2. 1
    Gå-träning! Här gå-tränas det för fullt : ) Han går mer och mer nu och det ser ju så otroligt sött ut när denna lille krabat ska ta sig fram på benen!
    Står han upp nu och han ska nånstans så går han hellre istället för att krypa, de är inte så små längre ; )
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Visst är det sött!!! Louise tränar också för fullt.
    Snart får jag springa efter henne och då försvinner mina gravkilon på riktigt ;-)
  4. 2
    Visst är det sött!!! Louise tränar också för fullt.
    Snart får jag springa efter henne och då försvinner mina gravkilon på riktigt ;-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Det är urgulligt! Filma o föreviga denna trevande gångstil för det är fantastiskt kul att titta tillbaka på!
  6. 3
    Det är urgulligt! Filma o föreviga denna trevande gångstil för det är fantastiskt kul att titta tillbaka på!
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Jag har filmat honom bakifrån, för när man försöker filma han framifrån så blir han så glad att han försöker springa fram och då dimper ner i golvet ; )
  8. 4
    Jag har filmat honom bakifrån, för när man försöker filma han framifrån så blir han så glad att han försöker springa fram och då dimper ner i golvet ; )
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    samma här!
  10. 5
    samma här!

Liknande trådar

  1. Träning och hosta (även på Träning)
    By Melinskan in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 19:54
  2. Bra träning!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 07:58
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 16:52
  4. Hm...träning el inte träning?
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 18:17
  5. Ingen träning men ändå träning
    By Carro m fyra,-59 kg in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar