Lillebrorsrapport!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Lillebrorsrapport!

    Åkte (nästan) direkt från dagens AFF-lunchande till 18-månaderskontroll av lillebror Felix och utlovade en rapport här

    Han fick fullt godkänt, pratade, ritade, byggde klossar och gav dockan kaffe, allt på beställning. Han var 85 cm lång och vägde 12,6 kilo. Jag var naturligtvis tvungen att gå och kolla Vincents siffror och tji fick jag som trodde att Felix var mycket större: Vincents motsvarande siffror var 85 cm och 12,3 kg!

    Vincent ville förövrigt följa med lillebror till bvc så då passade vi på att mäta honom också. 102 stolta centimetrar var han idag, nästan på dagen 3,5¨år gammal.
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Lillebrorsrapport! Åkte (nästan) direkt från dagens AFF-lunchande till 18-månaderskontroll av lillebror Felix och utlovade en rapport här

    Han fick fullt godkänt, pratade, ritade, byggde klossar och gav dockan kaffe, allt på beställning. Han var 85 cm lång och vägde 12,6 kilo. Jag var naturligtvis tvungen att gå och kolla Vincents siffror och tji fick jag som trodde att Felix var mycket större: Vincents motsvarande siffror var 85 cm och 12,3 kg!

    Vincent ville förövrigt följa med lillebror till bvc så då passade vi på att mäta honom också. 102 stolta centimetrar var han idag, nästan på dagen 3,5¨år gammal.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Ser ju toppenbra ut!

    Två lagomt långa killar

    Så ni satt kvar länge alltså?
  4. 2
    Ser ju toppenbra ut! Två lagomt långa killar

    Så ni satt kvar länge alltså?
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Skönt när allt är så bra!

    Oväntat att han var så nära V i storlek. Man luras lite av att växer i raketfart den första tiden. Pötlsigt kan de ju ha samma kläder både höst och vår - lite tråkigt för man har ju inte anledning att handla så mycket kläder längre..
  6. 3
    Skönt när allt är så bra!

    Oväntat att han var så nära V i storlek. Man luras lite av att växer i raketfart den första tiden. Pötlsigt kan de ju ha samma kläder både höst och vår - lite tråkigt för man har ju inte anledning att handla så mycket kläder längre..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar