Oj vilken trött kille.
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Oj vilken trött kille.

    För er med barn som har svårt att sova på nätterna som Gösta så måste jag rekomendera en tur till ett lek och bus land Vi var igår till det i Örebro och jag har nog aldrig sett Gösta så lycklig som i bollhavet. Storasyster släpade med sig pappa i klätterställningar och rutchkanor medan jag och Gösta höll till i småbarnavdelningen. Efter att ha lekt där i 3timmar hade vi två överlyckliga trötta barn.Och två utslitna föräldrar Och i natt sov de som små stockar. Gösta som brukar vakna flera ggr om natten för att han tappat tutten. Han brukar krypa runt i sängen och sova oroligt men i natt somnade han vid kl19 och låg blixtstilla till kl 5.30! Jag vaknade som vanligt flera ggr under natten och var tvungen att kolla att han andades eftersom han inte vaknat
    Riktigt kul hade vi men de vet att ta betalt på sånna där ställen. Tycker det är lite väl att betala full pris 120kr för en ett åring. Borde vara halva priset eller så för småbarnen. Och inte får man ta med matsäck så ska man äta något så tar de ocker priser för maten. Tur att Mc Donald ligger i närheten Och sambon grät ju inte över att Net on Net ligger i byggnaden bredvid.
    Det blev iaf en toppen dag och alla blev nöjda och glada. Men jag kan inte säga annat än att jag hade ont överallt på hemvägen. Är nog lite för gravid för att krypa i bollhavet men man får stå ut med smärtan ibland.
  2. 1
    Oj vilken trött kille. För er med barn som har svårt att sova på nätterna som Gösta så måste jag rekomendera en tur till ett lek och bus land Vi var igår till det i Örebro och jag har nog aldrig sett Gösta så lycklig som i bollhavet. Storasyster släpade med sig pappa i klätterställningar och rutchkanor medan jag och Gösta höll till i småbarnavdelningen. Efter att ha lekt där i 3timmar hade vi två överlyckliga trötta barn.Och två utslitna föräldrar Och i natt sov de som små stockar. Gösta som brukar vakna flera ggr om natten för att han tappat tutten. Han brukar krypa runt i sängen och sova oroligt men i natt somnade han vid kl19 och låg blixtstilla till kl 5.30! Jag vaknade som vanligt flera ggr under natten och var tvungen att kolla att han andades eftersom han inte vaknat
    Riktigt kul hade vi men de vet att ta betalt på sånna där ställen. Tycker det är lite väl att betala full pris 120kr för en ett åring. Borde vara halva priset eller så för småbarnen. Och inte får man ta med matsäck så ska man äta något så tar de ocker priser för maten. Tur att Mc Donald ligger i närheten Och sambon grät ju inte över att Net on Net ligger i byggnaden bredvid.
    Det blev iaf en toppen dag och alla blev nöjda och glada. Men jag kan inte säga annat än att jag hade ont överallt på hemvägen. Är nog lite för gravid för att krypa i bollhavet men man får stå ut med smärtan ibland.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Åh så det är SÅ man ska göra?! På söndag blir det barnadiset för oss. Då ska ungen få leka tills hon totaldeckar
  4. 2
    Åh så det är SÅ man ska göra?! På söndag blir det barnadiset för oss. Då ska ungen få leka tills hon totaldeckar

Liknande trådar

  1. Trött kille
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 20:51
  2. Trött kille
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 22:12
  3. Trött kille
    By Stina med L & M in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 10:39
  4. trött kille
    By * Ia * in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 15:44
  5. Trött liten kille
    By Lena in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar