Toabesök i fel ordning
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Toabesök i fel ordning

    Hugo gick själv på toa i morse och jag log gott åt följande ljud från badrummet:

    Ljuset tänds
    Toan spolas
    En liten röst funderar högt: "Oj då... Jag skulle nog ha kissat _innan_ jag spolande..."

    Svårt fnittrande mamma återfanns under täcket
    Vi har inte ärvt jorden från våra föräldrar – vi lånar den av våra barn.
  2. 1
    Toabesök i fel ordning Hugo gick själv på toa i morse och jag log gott åt följande ljud från badrummet:

    Ljuset tänds
    Toan spolas
    En liten röst funderar högt: "Oj då... Jag skulle nog ha kissat _innan_ jag spolande..."

    Svårt fnittrande mamma återfanns under täcket
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Haha, söt! Önskar Vigglet skulle kunna tänka sig att ens försöka sig på toa/potta, men han vägrar i sten (ibland kan man muta honom med att han får sköta fjärrkontrollen om han sitter på pottan, men inte så ofta) och det har smittat av sig på syrran som förut var duktig på att försöka, Nu vill hon inte heller längre Kommer att ha de enda två datorteknikarna som fortfarande går i blöja när de är 30... *surar*
  4. 2
    Haha, söt! Önskar Vigglet skulle kunna tänka sig att ens försöka sig på toa/potta, men han vägrar i sten (ibland kan man muta honom med att han får sköta fjärrkontrollen om han sitter på pottan, men inte så ofta) och det har smittat av sig på syrran som förut var duktig på att försöka, Nu vill hon inte heller längre Kommer att ha de enda två datorteknikarna som fortfarande går i blöja när de är 30... *surar*
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Den var rolig.
  6. 3
    Den var rolig.

Liknande trådar

  1. Toabesök :)
    By Karen m 3 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 08:28
  2. toabesök
    By isastyrso in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-01, 08:02
  3. Toabesök:)
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 12:42
  4. Toabesök?
    By ont i baken in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 14:25
  5. 5 toabesök
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 09:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar