Ny Mallorca-semester i juli wow
Downs Syndrom
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Ny Mallorca-semester i juli wow

    Min dotter älskar Palma de Mallorca och jag med.Vi har bokat en resa dit i juli
    och ser fram emot detta.Mailar vår kära gamla restaurang om att vi kommer
    i år med,ser verkligen fram emot deras härliga middagsanrättningar och får svar från dem via mail.
    Har redan betalt resan och tagit semesterförsäkring.Ifall nån av oss skulle bli sjuk får vi kontant ersättning direkt på plats.(Vilket tyvärr hände förra året).
    Bara fyra vår/sommar- månader kvar...
  2. 1
    Ny Mallorca-semester i juli wow Min dotter älskar Palma de Mallorca och jag med.Vi har bokat en resa dit i juli
    och ser fram emot detta.Mailar vår kära gamla restaurang om att vi kommer
    i år med,ser verkligen fram emot deras härliga middagsanrättningar och får svar från dem via mail.
    Har redan betalt resan och tagit semesterförsäkring.Ifall nån av oss skulle bli sjuk får vi kontant ersättning direkt på plats.(Vilket tyvärr hände förra året).
    Bara fyra vår/sommar- månader kvar...
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Härligt med en Mallorcasemester. Det hade vi förra året, och även året innan. I år blir det dock Grekland igen, men vi kommer att åka utan Linnea den här gången, Vi satsar helt och fullt på hennes syster den veckan istället. Linnea kommer att ha det bra veckan vi är borta. Men givetvis ska vi semestra något med henne här hemma istället.
  4. 2
    Härligt med en Mallorcasemester. Det hade vi förra året, och även året innan. I år blir det dock Grekland igen, men vi kommer att åka utan Linnea den här gången, Vi satsar helt och fullt på hennes syster den veckan istället. Linnea kommer att ha det bra veckan vi är borta. Men givetvis ska vi semestra något med henne här hemma istället.
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    87 dagar kvar till min familjs Mallis resa. Vi drar till Alcudia och "barnhotell" där tjejerna har mycket att göra hela tiden (de är 7 år).
    Vi var där förra året och då 1 vecka men denna gång blir det 2 veckor.
    Vi längtar dit hela familjen.
  6. 3
    87 dagar kvar till min familjs Mallis resa. Vi drar till Alcudia och "barnhotell" där tjejerna har mycket att göra hela tiden (de är 7 år).
    Vi var där förra året och då 1 vecka men denna gång blir det 2 veckor.
    Vi längtar dit hela familjen.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Vi ska handla ffr allt kropps-eau-de-cologne i stora en och en och en halv-liters-plastflaskor för billigt pris,typ en 50-lapp.Vi älskar att splasha denna naturella eau-de-cologne på oss om mornarna när vi duschat.Det doftar frächt av citron och är så härligt.Av nån märklig anledning finns inte denna frächa kropps-eau-de-cologne i literflaskor Sverige,trots att den funnits i medelhavsländrna i 20-30 år minst.Här får man betala
    350 kr för 250 cl i liten glassprayflaskamed varumärke
    för lite kroppssplash med citrondoft -märkligt.
  8. 4
    Vi ska handla ffr allt kropps-eau-de-cologne i stora en och en och en halv-liters-plastflaskor för billigt pris,typ en 50-lapp.Vi älskar att splasha denna naturella eau-de-cologne på oss om mornarna när vi duschat.Det doftar frächt av citron och är så härligt.Av nån märklig anledning finns inte denna frächa kropps-eau-de-cologne i literflaskor Sverige,trots att den funnits i medelhavsländrna i 20-30 år minst.Här får man betala
    350 kr för 250 cl i liten glassprayflaskamed varumärke
    för lite kroppssplash med citrondoft -märkligt.

Liknande trådar

  1. semester på Mallorca
    By carin2010 in forum Downs Syndrom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 23:43
  2. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  3. Semester på Mallorca
    By carin2010 in forum Downs Syndrom
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 03:24
  4. Vart? Semester förslag i Juli?
    By Malla m E in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 16:23
  5. Mallorca Juli/Aug 2006
    By Mallorca Juli/Aug 2006 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar