Sulkydags?
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Sulkydags?

    Fortsätter på barnvagnsspåret. Vände ju Alice framåt häromdagen till hennes stora lycka. Började då tänka på att det kanske är dags att byta ut vår tunga kombivagn till en sulky, eller är det för tidigt? Har ni någon ni rekommenderar isåfall?

    Kram Emja (som just kom på att det här kanske är för ett annat forum egentligen, hoppas ni orkar svara ändå!)
  2. 1
    Sulkydags? Fortsätter på barnvagnsspåret. Vände ju Alice framåt häromdagen till hennes stora lycka. Började då tänka på att det kanske är dags att byta ut vår tunga kombivagn till en sulky, eller är det för tidigt? Har ni någon ni rekommenderar isåfall?

    Kram Emja (som just kom på att det här kanske är för ett annat forum egentligen, hoppas ni orkar svara ändå!)
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Vi köpte en sulky, en Chicco Lite Way.
    Det är förvisso en resevagn men den kommer nog att funka superbra här i stan.
    Köpte vagnen i Vasastan för en inte allt för dyr peng, 1295:-.
  4. 2
    Vi köpte en sulky, en Chicco Lite Way.
    Det är förvisso en resevagn men den kommer nog att funka superbra här i stan.
    Köpte vagnen i Vasastan för en inte allt för dyr peng, 1295:-.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Jag är sugen på en brio spin. Spana in den. Ska köpa en till våren. Men till semestern kanske vi köper en paraplyvagn oxå.
  6. 3
    Jag är sugen på en brio spin. Spana in den. Ska köpa en till våren. Men till semestern kanske vi köper en paraplyvagn oxå.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    inte för oss

    vår bugaboo är supersmidig, så har inte ngt sug efter en sulky.

    Har en brio race som vi är nöjda med, hade den till storebror.

    Har några vänner som har carena, som gnisslar ngt förskräckligt. Kanske dåliga ex just de, vad vet jag.

    Kika in på barnvagns-snacket, där finns experter.
    Lycka till!
  8. 4
    inte för oss vår bugaboo är supersmidig, så har inte ngt sug efter en sulky.

    Har en brio race som vi är nöjda med, hade den till storebror.

    Har några vänner som har carena, som gnisslar ngt förskräckligt. Kanske dåliga ex just de, vad vet jag.

    Kika in på barnvagns-snacket, där finns experter.
    Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Hörde en carena på tunnelbanan som gnisslade. Så den valde jag bort direkt pga det.
  10. 5
    Hörde en carena på tunnelbanan som gnisslade. Så den valde jag bort direkt pga det.
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Vi köpte i höstas en "paraplyvagn-de-luxe" från Peg Perego begagnad. Vi hade en likadan med de större barnen. Den har fullt liggläge, är väldigt stadig mm.

    Den fick Nova sitta i redan i november när vi var i Egypten men till vardags fortsätter vi nog med kombivagnen ett tag till.
  12. 6
    Vi köpte i höstas en "paraplyvagn-de-luxe" från Peg Perego begagnad. Vi hade en likadan med de större barnen. Den har fullt liggläge, är väldigt stadig mm.

    Den fick Nova sitta i redan i november när vi var i Egypten men till vardags fortsätter vi nog med kombivagnen ett tag till.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar