Nää..
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Nää..

    ..men jag fb:ar ju inte.. Har inte ens sett en enda fb-sida, ens över någons axel.
    Blivit lite off i min familj, hänger tydligen inte med. T.o.m. mina föräldrars hund har egen sida.
    Ibland blir jag lite anti, av helt obefintliga anledningar. Tror jag testar att se hur länge jag klarar mig utan.
    Och jag som är uppväxt med datorer, och chattade innan internet ens fanns. Har tydligen stannat upp.
  2. 1
    Nää.. ..men jag fb:ar ju inte.. Har inte ens sett en enda fb-sida, ens över någons axel.
    Blivit lite off i min familj, hänger tydligen inte med. T.o.m. mina föräldrars hund har egen sida.
    Ibland blir jag lite anti, av helt obefintliga anledningar. Tror jag testar att se hur länge jag klarar mig utan.
    Och jag som är uppväxt med datorer, och chattade innan internet ens fanns. Har tydligen stannat upp.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Hej!
    jag förstår vad du menar. Jag hoppade av fb ett tag.... men alla mina vänner finns ju där. Förr hade jag ju msn som jag snackade med kompisar på. Nu är det fb för att kunna hänga med i mina vänner vardag.
  4. 2
    Hej!
    jag förstår vad du menar. Jag hoppade av fb ett tag.... men alla mina vänner finns ju där. Förr hade jag ju msn som jag snackade med kompisar på. Nu är det fb för att kunna hänga med i mina vänner vardag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar