Hörni...
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Hörni...

    ...vad tror ni om osötade/osaltade riskakor att suga/snaska på för bebisarna? Det går ju inte att hitta "bebiskakor" utan socker här. Frågade under min tidigare tråd ang mellanmål men jag tror det försvann i alla mellisförslag...

    Jag bakar ju mina egna kakor, som ni vet , men det är inte alltid jag har ork och lust till det...
    Mamma till Lovisa Joséphine 090908 och Andréa Kristina 110422
    Bloggar på http://karinloiske.blogspot.com
  2. 1
    Hörni... ...vad tror ni om osötade/osaltade riskakor att suga/snaska på för bebisarna? Det går ju inte att hitta "bebiskakor" utan socker här. Frågade under min tidigare tråd ang mellanmål men jag tror det försvann i alla mellisförslag...

    Jag bakar ju mina egna kakor, som ni vet , men det är inte alltid jag har ork och lust till det...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    jepp S får det. men man får passa lite..kan lossna rätt stora bitar..
  4. 2
    jepp S får det. men man får passa lite..kan lossna rätt stora bitar..
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    VARNING! Elna satte en bit riskex i halsen för några veckor sen. Vi fick vända henne uppochner. Jätteläskigt! Behöver jag säga att hon INTE får såna längre?
  6. 3
    VARNING! Elna satte en bit riskex i halsen för några veckor sen. Vi fick vända henne uppochner. Jätteläskigt! Behöver jag säga att hon INTE får såna längre?
  7. Medlem sedan
    Mar 2009
    #4
    Usch, va otäckt! Det är ju skräcken att de sätter i halsen... Hmm... De här riskakorna ser lite större ut än de svenska och verkar rätt hårda men jag vet inte... Får testa lite försiktigt då (hur man nu gör det ).
  8. 4
    Usch, va otäckt! Det är ju skräcken att de sätter i halsen... Hmm... De här riskakorna ser lite större ut än de svenska och verkar rätt hårda men jag vet inte... Får testa lite försiktigt då (hur man nu gör det ).

Liknande trådar

  1. Nä hörni.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-05, 08:27
  2. Hörni.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 23:34
  3. Hörni, vad är RUL?
    By -a-k- in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-15, 10:39
  4. Nej hörni.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 10:57
  5. Nää hörni!
    By Maon in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 18:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar