Ang facebook OCH uppdatering!
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Ang facebook OCH uppdatering!

    Hej! Var ju huuuuur länge sen som helst som jag var här inne. Har kikat in lite då o då, men hinner sällan skriva ngt
    Så såg jag att ni samlas på fb. Tänkte att vill ni ha mig så kikar jag gärna in hos er där

    Livet här är fint. Dock har det varit ett av mitt livs tuffaste halvår måste jag erkänna! Tur att Vinga är världens snällaste lilla glada unge , hihi.
    Thelma är supersnäll med lillasyster dock lite väl mkt pussar tycker Vinga
    Vi har det bra annars, men ibland är det lite mkt i livet som testar en och vi har fått en dos av det sista halvåret. Men jag e stark så det löser sig
    Men jag vill gärna komma in i gemenskapen här igen, saknar er o era fina ord!
    KRAM KRAM / Sandra (Olsson) med Vinga <3
  2. 1
    Ang facebook OCH uppdatering! Hej! Var ju huuuuur länge sen som helst som jag var här inne. Har kikat in lite då o då, men hinner sällan skriva ngt
    Så såg jag att ni samlas på fb. Tänkte att vill ni ha mig så kikar jag gärna in hos er där

    Livet här är fint. Dock har det varit ett av mitt livs tuffaste halvår måste jag erkänna! Tur att Vinga är världens snällaste lilla glada unge , hihi.
    Thelma är supersnäll med lillasyster dock lite väl mkt pussar tycker Vinga
    Vi har det bra annars, men ibland är det lite mkt i livet som testar en och vi har fått en dos av det sista halvåret. Men jag e stark så det löser sig
    Men jag vill gärna komma in i gemenskapen här igen, saknar er o era fina ord!
    KRAM KRAM / Sandra (Olsson) med Vinga <3
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    inte för att det är jag som står för den aktiva biten preics, men alltid trevligt med ännu fler mammor o bebisar ! synes på fejan!
  4. 2
    inte för att det är jag som står för den aktiva biten preics, men alltid trevligt med ännu fler mammor o bebisar ! synes på fejan!

Liknande trådar

  1. Facebook ??
    By Anna med A & W & Tim in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 09:42
  2. Ang mat på Facebook
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 19:40
  3. facebook
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 19:15
  4. Facebook =)
    By nenne79 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 21:49
  5. Facebook
    By morsanpia in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar