Vad ska man säga... Hmmm....
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Vad ska man säga... Hmmm....

    Försöks månad 17 blev en månad fylld med total LYCKA!!!
    JAG ÄR GRAAVIIIIID!!!!

    Weee!!
    Haha!! I fredags så bad jag sambon om sex, för jag tänkte att de borde få igång mensen.. men ikke.. så i lördags när jag klev upp o skulle morgon kissa, så tänkte jag att, va fan, jag kör med uteslutningsmetoden! Jag testar.. men va heelt inställd på att de skulle vara negativt..
    Kissade på mitt CB test, o precis när jag satt på hylsan igen så sken de upp ett tokstarkt +!!! Blev helt chokad! Men.. de försvann ju inte! De är fortfarande kvar också! Helt lyrisk nu!
    Meen!
    Jag tänker INTE ropa hej ännu... Ska ringa upp till fert.mott imorn o berätta o fråga om dom kan göra ett vul.. Är jätte rädd över att graviditeten ligger fel.. När vi va uppe på fert-mott sist, så hade jag ju vätska i ena äggledaren och två cyctor i ena äggstocken.. så vem vet.. kanske va något av de graviditeten.. Vågar inte riktigt tro de än.. så jag har bestämmt att jag hänger kvar här inne tills jag vet mer!

    Jag älskar er tjejer.. ni har varit ett OTROLIGT stöd för mig under mina 17 månader i bebisverkstan! Ni är GULD värda!
    De ska ni veta!
    O jag tänker följa er med lycka!

    Stoora kramar!!
  2. 1
    Vad ska man säga... Hmmm.... Försöks månad 17 blev en månad fylld med total LYCKA!!!
    JAG ÄR GRAAVIIIIID!!!!

    Weee!!
    Haha!! I fredags så bad jag sambon om sex, för jag tänkte att de borde få igång mensen.. men ikke.. så i lördags när jag klev upp o skulle morgon kissa, så tänkte jag att, va fan, jag kör med uteslutningsmetoden! Jag testar.. men va heelt inställd på att de skulle vara negativt..
    Kissade på mitt CB test, o precis när jag satt på hylsan igen så sken de upp ett tokstarkt +!!! Blev helt chokad! Men.. de försvann ju inte! De är fortfarande kvar också! Helt lyrisk nu!
    Meen!
    Jag tänker INTE ropa hej ännu... Ska ringa upp till fert.mott imorn o berätta o fråga om dom kan göra ett vul.. Är jätte rädd över att graviditeten ligger fel.. När vi va uppe på fert-mott sist, så hade jag ju vätska i ena äggledaren och två cyctor i ena äggstocken.. så vem vet.. kanske va något av de graviditeten.. Vågar inte riktigt tro de än.. så jag har bestämmt att jag hänger kvar här inne tills jag vet mer!

    Jag älskar er tjejer.. ni har varit ett OTROLIGT stöd för mig under mina 17 månader i bebisverkstan! Ni är GULD värda!
    De ska ni veta!
    O jag tänker följa er med lycka!

    Stoora kramar!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A!!!!!
    det va baskenmej på tiden!! hejja dig !!!!

    åh va roligt...jaha nu grinar ja!

    misstänkte att ngt hade hänt när du aldrig skrev igår..
    Håller så mycket tummar o tår ja kan för att liten ska sitta fast till vintern..men de måste den bara, så som ni kämpat för detta!!

    Tusentals kramar till er gumman i ja ser fram emot att följa din grav nu istället för försöken!!
  4. 2
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A!!!!!
    det va baskenmej på tiden!! hejja dig !!!!

    åh va roligt...jaha nu grinar ja!

    misstänkte att ngt hade hänt när du aldrig skrev igår..
    Håller så mycket tummar o tår ja kan för att liten ska sitta fast till vintern..men de måste den bara, så som ni kämpat för detta!!

    Tusentals kramar till er gumman i ja ser fram emot att följa din grav nu istället för försöken!!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Men herregud!!!!! Jag är så jätteglad för din skull!! Har kollat in här med jämna mellanrum efter att jag testat positivt för att följa din kamp.

    Det här gjorde hela dagen!!!
  6. 3
    Men herregud!!!!! Jag är så jätteglad för din skull!! Har kollat in här med jämna mellanrum efter att jag testat positivt för att följa din kamp.

    Det här gjorde hela dagen!!!
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4

    Haha!!! Vad sööt du är!!

    Tack så jätte jätte mycket!!
    Största orosmomentet nu är faktiskt oron för utomkveds.. men.. de ska jag försök få en tid i veckan att kolla upp!

    Ååh.. vad glad jag blir!!
    Att du vill följa min grav!! LYCKA!!

    Stoora kramar!!
  8. 4
    Haha!!! Vad sööt du är!! Tack så jätte jätte mycket!!
    Största orosmomentet nu är faktiskt oron för utomkveds.. men.. de ska jag försök få en tid i veckan att kolla upp!

    Ååh.. vad glad jag blir!!
    Att du vill följa min grav!! LYCKA!!

    Stoora kramar!!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Ååhh!! TACK TACK!!

    Vad glaaaad jag bliir!! Hihi!!
    Tusen tack!!

    Stoora kramar!!
  10. 5
    Ååhh!! TACK TACK!! Vad glaaaad jag bliir!! Hihi!!
    Tusen tack!!

    Stoora kramar!!
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    JAAAAA! Äntligen! Snacka om att det var din tur den här gången!

    Åh, gumman vad jag hoppas att du ska få ditt VUL och att du får se att allt ser bra ut.

    Fram för fler bebisar 2010!

    Kram från fd "Längtar efter 2an" som i v 14 äntligen vågar vara icke-anonym.
  12. 6
    JAAAAA! Äntligen! Snacka om att det var din tur den här gången!

    Åh, gumman vad jag hoppas att du ska få ditt VUL och att du får se att allt ser bra ut.

    Fram för fler bebisar 2010!

    Kram från fd "Längtar efter 2an" som i v 14 äntligen vågar vara icke-anonym.
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7

    Åååhh..jaaa!!!

    De hoppas jag verkligen på!!
    Hihi... jaa.. ibland kan de dröja innan man vågar ta bort anonym.. Hihi..
    Välkommen ut! O grattis!

    Stooora kramar!!
  14. 7
    Åååhh..jaaa!!! De hoppas jag verkligen på!!
    Hihi... jaa.. ibland kan de dröja innan man vågar ta bort anonym.. Hihi..
    Välkommen ut! O grattis!

    Stooora kramar!!
  15. Hemliga Busan
    #8
    Underbara nyheter! Jippey!!!!!!!!!!!!!!! Åh, vad härligt! Tänk, det var ju det jag sa, att du hade förtur till november, så kommer vi andra efter sedan! Äntligen din tur - nu håller jag alla tummar för att det ska gå vägen så att din lilla prinsessa får ett syskon och ni en efterlängtad tvåa!

    Det blir tomt här utan dig, så du får banne mig hänga kvar här och fortsätta peppa, så mycket du hinner och orkar. Massor med kramar till dig, starka, varma uthålliga kvinna! Nu var det äntligen din tur!
  16. 8
    Underbara nyheter! Jippey!!!!!!!!!!!!!!! Åh, vad härligt! Tänk, det var ju det jag sa, att du hade förtur till november, så kommer vi andra efter sedan! Äntligen din tur - nu håller jag alla tummar för att det ska gå vägen så att din lilla prinsessa får ett syskon och ni en efterlängtad tvåa!

    Det blir tomt här utan dig, så du får banne mig hänga kvar här och fortsätta peppa, så mycket du hinner och orkar. Massor med kramar till dig, starka, varma uthålliga kvinna! Nu var det äntligen din tur!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Nämen JIPPI vad roligt!!!!!
    Kan inte tänka mig någon annan som jag unnar detta mer än dig - alltid så stöttande och peppande mot alla andra trots att du själv kämpat längst av oss alla som varit härinne. Blir så glad att jag får en tår i ögat

    Håller alla tummar och tår jag har för att ni ska få fortsätta njuta och glädjas över detta och slippa massa oro. Det är er tur nu!!!!

    Många grattiskramar från mig!!!
  18. 9
    Nämen JIPPI vad roligt!!!!!
    Kan inte tänka mig någon annan som jag unnar detta mer än dig - alltid så stöttande och peppande mot alla andra trots att du själv kämpat längst av oss alla som varit härinne. Blir så glad att jag får en tår i ögat

    Håller alla tummar och tår jag har för att ni ska få fortsätta njuta och glädjas över detta och slippa massa oro. Det är er tur nu!!!!

    Många grattiskramar från mig!!!
  19. *syskonlängtan*
    #10
    Men det är ju alldeles underbart! Fundera lite på om du hade deppat ihop helt över ett minus på stickan sen kommer du tillbaks med den bästa nyheten. GRATTIS!

    Hoppas allt går vägen nu! Så som ni har kämpat.
  20. 10
    Men det är ju alldeles underbart! Fundera lite på om du hade deppat ihop helt över ett minus på stickan sen kommer du tillbaks med den bästa nyheten. GRATTIS!

    Hoppas allt går vägen nu! Så som ni har kämpat.
  21. Medlem sedan
    Apr 2009
    #11
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS
    JAG ÖNSKAR DIG ALL LYCKA!
    KRAM Å PUSS
  22. 11
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS
    JAG ÖNSKAR DIG ALL LYCKA!
    KRAM Å PUSS
  23. Medlem sedan
    Oct 2005
    #12

    Haha!! Söta du!

    Självklart kommer jag hänga kvar här o stötta o peppa till MAX!
    Kan ju inte bara lämna gruppen! Den har ju blivit en andra familj juh!
    Den/NI har fått sådan stor del av mitt liv..så jag TÄNKER hänga kvar här!! Hihi!

    Jaa..nu får man hålla tummarna o hoppas att den lill* sitter kvar och att den sitter rätt! Så att prinsessan blir storasyster och vi 2 barns-föräldrar i November! Närmare bestämmt.. räknat från sista mens den 17 November!
    Hoppas hoppas hoppas!
    Tänka sig att du hade rätt gumman!
    O OM jag hoppas att de är fler som följer mig nu!!
    O dom underbara från gruppen som redan är där inne!!

    KOM IGEN NU! HÅLLER TUMMARNA!!

    kramar om!
  24. 12
    Haha!! Söta du! Självklart kommer jag hänga kvar här o stötta o peppa till MAX!
    Kan ju inte bara lämna gruppen! Den har ju blivit en andra familj juh!
    Den/NI har fått sådan stor del av mitt liv..så jag TÄNKER hänga kvar här!! Hihi!

    Jaa..nu får man hålla tummarna o hoppas att den lill* sitter kvar och att den sitter rätt! Så att prinsessan blir storasyster och vi 2 barns-föräldrar i November! Närmare bestämmt.. räknat från sista mens den 17 November!
    Hoppas hoppas hoppas!
    Tänka sig att du hade rätt gumman!
    O OM jag hoppas att de är fler som följer mig nu!!
    O dom underbara från gruppen som redan är där inne!!

    KOM IGEN NU! HÅLLER TUMMARNA!!

    kramar om!
  25. Medlem sedan
    Oct 2005
    #13

    Taaack!!

    Ååhh..gumman.. vad gulligt av dig!! Blir rörd!!
    Jaa.. men.. de är väl klart att man stöttar o peppar andra.. även om man är en veteran! Haha!! Så är de ju bara!
    Man ska behandla andra, som man själv vill bli behandlad!
    Mina visdomsord.. haha!

    Tack tack o tusen tack!

    Kramar om!
  26. 13
    Taaack!! Ååhh..gumman.. vad gulligt av dig!! Blir rörd!!
    Jaa.. men.. de är väl klart att man stöttar o peppar andra.. även om man är en veteran! Haha!! Så är de ju bara!
    Man ska behandla andra, som man själv vill bli behandlad!
    Mina visdomsord.. haha!

    Tack tack o tusen tack!

    Kramar om!
  27. Medlem sedan
    Oct 2005
    #14

    Hih!!

    Nope... inget depp här inte!
    Här är de glädjens hus just nu.. hopas de varar ända in i november!!

    Kramar oM!
  28. 14
    Hih!! Nope... inget depp här inte!
    Här är de glädjens hus just nu.. hopas de varar ända in i november!!

    Kramar oM!
  29. Medlem sedan
    Oct 2005
    #15

    Tack tack gumman!!

    Så snällt av dig!
    Kramar om!!
  30. 15
    Tack tack gumman!! Så snällt av dig!
    Kramar om!!
  31. Medlem sedan
    Nov 2009
    #16
    FANTASTISKT ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
    Äntligen var det DIN tur!!!
    Välkommen till novembergruppen!
  32. 16
    FANTASTISKT ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
    Äntligen var det DIN tur!!!
    Välkommen till novembergruppen!
  33. bebis 2010!?
    #17
    GRATTIS!

    Det var verkligen på tiden att det var din tur!
    Tack för att du har varit ett stöd och för dina kloka ord, trots att du har haft det så jobbigt själv! Håller alla tummar och tår för att lill*n håller sig fast nu.

    Ännu ett stort GRATTIS! förtjänar ni!
  34. 17
    GRATTIS!

    Det var verkligen på tiden att det var din tur!
    Tack för att du har varit ett stöd och för dina kloka ord, trots att du har haft det så jobbigt själv! Håller alla tummar och tår för att lill*n håller sig fast nu.

    Ännu ett stort GRATTIS! förtjänar ni!
  35. Medlem sedan
    Jan 2010
    #18
    GRATTIS! Det är verkligen roligt att höra. Jag har också läst och förstått att du kämpat sååå länge. Jag ska hålla tummarna för att allt blir perfekt.
    /Maja
  36. 18
    GRATTIS! Det är verkligen roligt att höra. Jag har också läst och förstått att du kämpat sååå länge. Jag ska hålla tummarna för att allt blir perfekt.
    /Maja
  37. Medlem sedan
    Jun 2004
    #19
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! Jihoooooo!!!! Är det verkligen sant!!!!!!!!!!!!!!! Gud så glad jag blir för din skull!!!!!!!!! Helt fantastiskt!!!!!! Blir så glad för din skull att jag gråter........ Helt underbart................

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! Massa kramar..........
  38. 19
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! Jihoooooo!!!! Är det verkligen sant!!!!!!!!!!!!!!! Gud så glad jag blir för din skull!!!!!!!!! Helt fantastiskt!!!!!! Blir så glad för din skull att jag gråter........ Helt underbart................

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! Massa kramar..........
  39. Medlem sedan
    Jun 2002
    #20
    JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det finns ingen här som är mer detta än du! Finner inga ord på hur glad jag är för din skull!!
    Nu gråter jag med!!!
  40. 20
    JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det finns ingen här som är mer detta än du! Finner inga ord på hur glad jag är för din skull!!
    Nu gråter jag med!!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad ska lärarna säga/inte säga ?
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-11, 09:55
  2. Hmmm...
    By *N-M* in forum Autismspektrum
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 08:54
  3. Hmmm
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 08:56
  4. Hmmm...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 20:47
  5. Hmmm...
    By Snice in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 23:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar