Tips på snordödare?
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Tips på snordödare?

    Nu har han haft gröngult slemmigt snor som fastnar och som åker upp och ner när han vill sova i 7 av 8 veckor.
    Jag har testat allt.. - tror jag?
    Läkarbesök, Nezeril en vecka, sen Renessans näsdroppar ett par veckor, nässugen varje dag, lite bröstmjölk, pallat upp huvudändan på sängen..
    På bvc har de inga fler råd. Han har inte feber eller hosta, bara dum snuva.
    Jag har samma snuva som gossen, men mig går det ju ingen nöd på, däremot så tycker jag så synd om honom när han ofta vaknar ledsen och grymtar för att snor har satt sig i gångarna igen. Han är så trött på nässugen nu och blir ofta ledsen som bara attan vid användning, ändå är han så tapper och duktig.
    Hur trollar man bort snuvan? Den går ju aldrig över..
  2. 1
    Tips på snordödare? Nu har han haft gröngult slemmigt snor som fastnar och som åker upp och ner när han vill sova i 7 av 8 veckor.
    Jag har testat allt.. - tror jag?
    Läkarbesök, Nezeril en vecka, sen Renessans näsdroppar ett par veckor, nässugen varje dag, lite bröstmjölk, pallat upp huvudändan på sängen..
    På bvc har de inga fler råd. Han har inte feber eller hosta, bara dum snuva.
    Jag har samma snuva som gossen, men mig går det ju ingen nöd på, däremot så tycker jag så synd om honom när han ofta vaknar ledsen och grymtar för att snor har satt sig i gångarna igen. Han är så trött på nässugen nu och blir ofta ledsen som bara attan vid användning, ändå är han så tapper och duktig.
    Hur trollar man bort snuvan? Den går ju aldrig över..
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Oj vad jobbigt det låter... det enda jag vet som har hjälpt förutom det du provat är ånga. Nu kan ju det vara ganska svårt att hålla lilla bebis huvudet över ånga så pass länge som det behövs. Jobbigt läge och det kanske bara är att vänta ut tyvärr om inte det andra hjälper =(
  4. 2
    Oj vad jobbigt det låter... det enda jag vet som har hjälpt förutom det du provat är ånga. Nu kan ju det vara ganska svårt att hålla lilla bebis huvudet över ånga så pass länge som det behövs. Jobbigt läge och det kanske bara är att vänta ut tyvärr om inte det andra hjälper =(
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Vi gör tvärtom som med nässugen. Vi tar en liten spruta, 1ml, och sprutar halva i vardera näsborren. Rensar upp ordentligt! Lite obehagligt är det nog men Lilly har vant sig efter att ha varit sjuk i rs i en veckas tid snart.
  6. 3
    Vi gör tvärtom som med nässugen. Vi tar en liten spruta, 1ml, och sprutar halva i vardera näsborren. Rensar upp ordentligt! Lite obehagligt är det nog men Lilly har vant sig efter att ha varit sjuk i rs i en veckas tid snart.

Liknande trådar

  1. vätske tips ??? äta själv tips??
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:35
  2. ge mig tips ert bästa tips
    By mathilda in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 11:44
  3. Tips, tips efterlyses.....
    By sienna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 21:18
  4. Tips, tips önskas.
    By e in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 02:22
  5. vill ha tips + ett tips till er
    By Petra-4barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar