Här va´re livat!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Här va´re livat!

    Vad pysslar ni med?
    Är alla ute i det fina vädret?
    Är det bara jag som ägnat söndagen åt att städa?
    Va?
    Va?
    😜😜😜
  2. 1
    Här va´re livat! Vad pysslar ni med?
    Är alla ute i det fina vädret?
    Är det bara jag som ägnat söndagen åt att städa?
    Va?
    Va?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Nejdå, jag städar också. Har hållt på nu i 4 timmar, men även suttit ute och druckit kaffe och gått en runda med hunden.
    Tycker att jag börjar känna mig mör i armarna nu och kanske är det då läge att inte städa mer.
  4. 2
    Nejdå, jag städar också. Har hållt på nu i 4 timmar, men även suttit ute och druckit kaffe och gått en runda med hunden.
    Tycker att jag börjar känna mig mör i armarna nu och kanske är det då läge att inte städa mer.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Jag har gått morgonpromenad och övningskört och gått promenad igen fast med sällskap den gången. Skickat iväg familjen på träning och överväger att paniktvätta min baddräkt men istället sitter jag här och så panikjobbar jag lite vid sidan av och försöker att mota bort ångesten. Städa gjorde vi igår
  6. 3
    Jag har gått morgonpromenad och övningskört och gått promenad igen fast med sällskap den gången. Skickat iväg familjen på träning och överväger att paniktvätta min baddräkt men istället sitter jag här och så panikjobbar jag lite vid sidan av och försöker att mota bort ångesten. Städa gjorde vi igår
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Nä, städade igår. Nu har jag tråååkigt. Har avinstallerat och nyinstallerat virusprogram på datorn, kollar på strunt på tv och letar efter nematoder för några jäkla borrarlarver som bor i vår gräsmatta... Spralligt värre.
    Enda trösten är att jag käkat överblivna chokladbollar från igår kväll...
  8. 4
    Nä, städade igår. Nu har jag tråååkigt. Har avinstallerat och nyinstallerat virusprogram på datorn, kollar på strunt på tv och letar efter nematoder för några jäkla borrarlarver som bor i vår gräsmatta... Spralligt värre.
    Enda trösten är att jag käkat överblivna chokladbollar från igår kväll...
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Jag städar och kokar spagetthi som jag ska käka strax. Tidigare idag har jag tränat och efter det gick jag hem i solskenet. Ska fortsätta städa, rensa och så ska jag även ha tvättstugan. Känns klart roligare att städa när det är fint väder ute tycker jag, man kan vädra och skaka sängkläder och allt möjligt som inte går när det är -20 eller är mulet och snöar!
  10. 5
    Jag städar och kokar spagetthi som jag ska käka strax. Tidigare idag har jag tränat och efter det gick jag hem i solskenet. Ska fortsätta städa, rensa och så ska jag även ha tvättstugan. Känns klart roligare att städa när det är fint väder ute tycker jag, man kan vädra och skaka sängkläder och allt möjligt som inte går när det är -20 eller är mulet och snöar!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Försöker hålla mig vaken tills jag kommer hem. Man blir så trött av att umgås med malojeli!
  12. 6
    Försöker hålla mig vaken tills jag kommer hem. Man blir så trött av att umgås med malojeli!
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7
    energin är som bortblåst hela helgen har gått åt till INGENTING! ...är det bra eller dåligt?
  14. 7
    energin är som bortblåst hela helgen har gått åt till INGENTING! ...är det bra eller dåligt?
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Inte ute, håller på att förgås av trötthet, har passiviserat bebisen också så vi har haft soffgos en stund. Plus jag har ätit choklad, så magkatarren bara Vaf.. har jag SAGT om socker?!

    Men jo, jag ska nog städa en smula nu när du säger det. Alltså, dammsuga i vanlig ordning.
  16. 8
    Inte ute, håller på att förgås av trötthet, har passiviserat bebisen också så vi har haft soffgos en stund. Plus jag har ätit choklad, så magkatarren bara Vaf.. har jag SAGT om socker?!

    Men jo, jag ska nog städa en smula nu när du säger det. Alltså, dammsuga i vanlig ordning.

Liknande trådar

  1. Här var det livat!
    By LitenSparv in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-03-17, 15:48
  2. Här var det ju livat!! :P
    By Miot in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 16:24
  3. Tjo vad de var livat
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 23:53
  4. här var det livat!
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 23:01
  5. Här var det så livat
    By Azucena in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar