Svininfluensan?
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Svininfluensan?

    Är det det vi har??


    Satt o kollade runt lite på om det kanske fanns nått namn på flunsa vi fått... våra symptom är: feber, frossa, värk i kroppen, hosta, ont i huvudet, ont i halsen, snuva/täppt, illamående/kräknningar, dålig mage, trötthet, andningsvårigheter... Så alltså ska vi ha Svininfluensa! MEN vi vaccinerade allihop! (??) Förvisso... behöver det ju inte vara det men känns ju si så där med att det stämmer ganska bra... eller?

    http://www.svininfluensan.com/conten...an-h1n1-smitta
  2. 1
    Svininfluensan? Är det det vi har??


    Satt o kollade runt lite på om det kanske fanns nått namn på flunsa vi fått... våra symptom är: feber, frossa, värk i kroppen, hosta, ont i huvudet, ont i halsen, snuva/täppt, illamående/kräknningar, dålig mage, trötthet, andningsvårigheter... Så alltså ska vi ha Svininfluensa! MEN vi vaccinerade allihop! (??) Förvisso... behöver det ju inte vara det men känns ju si så där med att det stämmer ganska bra... eller?

    http://www.svininfluensan.com/conten...an-h1n1-smitta
  3. Anonym
    #2
    Eller så har ni "bara" säsongsinfluensan.
  4. 2
    Eller så har ni "bara" säsongsinfluensan.
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Vad jag vet så ger svininfluensa precis samma symptom som vanlig säsongsinfluensa. Och egentligen spelar det mindre roll om du har svininfluensa eller någon annan influensa, det är _hur_ sjuk du är som spelar roll - och du kan ha en lindrig svininfluensa eller bli apsjuk i säsongsinfluensa.

    Vaccinet är väldigt säkert så om ni har influensa skulle jag satsa en slant på säsongsinfluensa.
  6. 3
    Vad jag vet så ger svininfluensa precis samma symptom som vanlig säsongsinfluensa. Och egentligen spelar det mindre roll om du har svininfluensa eller någon annan influensa, det är _hur_ sjuk du är som spelar roll - och du kan ha en lindrig svininfluensa eller bli apsjuk i säsongsinfluensa.

    Vaccinet är väldigt säkert så om ni har influensa skulle jag satsa en slant på säsongsinfluensa.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Ja, jag tror inte det är svinis egentligen... fast en sak är klar! Jag ska ta flunsa sprutan nästa gång! Vill inte genom lida detta om jag inte behöver...
  8. 4
    Ja, jag tror inte det är svinis egentligen... fast en sak är klar! Jag ska ta flunsa sprutan nästa gång! Vill inte genom lida detta om jag inte behöver...
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Nej, kan tänka mig att det inte är så kul... Speciellt inte med en bebis!
  10. 5
    Nej, kan tänka mig att det inte är så kul... Speciellt inte med en bebis!

Liknande trådar

  1. Vi har svininfluensan
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 23:03
  2. Svininfluensan!
    By elefteria in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 07:00
  3. Svininfluensan...
    By Queen82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 12:29
  4. Svininfluensan
    By amnettan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 18:16
  5. Svininfluensan
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar