Länge sedan...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Länge sedan...

    som jag skrev något här inne. Har varit på sportlov med barnen i fjällen och inte haft fokus på maten helt och hållet. och då hinner man ju inte heller läsa och skriva här så mycket som man vill.
    Men i alla fall så har motionen gått bra, mkt slalom och längdskidor, så vikten är nog plus minus 0 sedan någon vecka tillbaka.

    Men nu har jag anmält mig till valborgsutmaningen så nu är det hårda tag igen! Började gårdagen med ett spinningpass och åt riktigt bra hela dagen. Tackade också nej till en mjukmacka på morgonmötet idag, känns riktigt bra!

    Dessutom är det ju lite vårkänsla t o m här upp i norr idag, så nu kan man komma igång med promenaderna.

    Hoppas ni andra får en riktigt bra dag!
  2. 1
    Länge sedan... som jag skrev något här inne. Har varit på sportlov med barnen i fjällen och inte haft fokus på maten helt och hållet. och då hinner man ju inte heller läsa och skriva här så mycket som man vill.
    Men i alla fall så har motionen gått bra, mkt slalom och längdskidor, så vikten är nog plus minus 0 sedan någon vecka tillbaka.

    Men nu har jag anmält mig till valborgsutmaningen så nu är det hårda tag igen! Började gårdagen med ett spinningpass och åt riktigt bra hela dagen. Tackade också nej till en mjukmacka på morgonmötet idag, känns riktigt bra!

    Dessutom är det ju lite vårkänsla t o m här upp i norr idag, så nu kan man komma igång med promenaderna.

    Hoppas ni andra får en riktigt bra dag!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Hej! Jag är inte heller så aktiv för tillfället, men det är kul att se dig! Lycka till nu!
  4. 2
    Hej! Jag är inte heller så aktiv för tillfället, men det är kul att se dig! Lycka till nu!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Detsamma! Kul att se dig med!
  6. 3
    Detsamma! Kul att se dig med!

Liknande trådar

  1. Länge sedan!
    By ***Anna*** in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-17, 18:22
  2. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  3. Länge sedan
    By Småbarnsliv in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 20:49
  4. Var länge sedan
    By Småbarnsliv in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 23:49
  5. Hej det var länge sedan...
    By Fröken solsken in forum _0705 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 09:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar