Vad är det för vitt på snoppen?
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    Vad är det för vitt på snoppen?

    Ibland när jag byter på Björn har han något litet vitt och liksom grynigt längst ut på snoppen. Det går lätt att tvätta bort. Först trodde jag det var ludd från blöjan, men han har det oavsett vilken sorts blöja han har, inkl tygblöjor. Någon som vet vad det är?
    Lisa - mamma till Björn född i januari 2010 och väntar 2:an i mars 2012!
    www.avanai.se
  2. 1
    Vad är det för vitt på snoppen? Ibland när jag byter på Björn har han något litet vitt och liksom grynigt längst ut på snoppen. Det går lätt att tvätta bort. Först trodde jag det var ludd från blöjan, men han har det oavsett vilken sorts blöja han har, inkl tygblöjor. Någon som vet vad det är?
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Ingen aning faktiskt, har inte vart med om det själv på lille Melker så, men du ska inte till bvc eller läkare snart? Hade jag vart du hade jag nog tittat upp det för att veta om man ska göra nåt.
  4. 2
    Ingen aning faktiskt, har inte vart med om det själv på lille Melker så, men du ska inte till bvc eller läkare snart? Hade jag vart du hade jag nog tittat upp det för att veta om man ska göra nåt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Är det inte bara hudavlagringar då, som dem de får i t ex halsvecken? Sådana får Alvar på undersidan av snoppen, där den ligger emot pungen hela tiden.
  6. 3
    Är det inte bara hudavlagringar då, som dem de får i t ex halsvecken? Sådana får Alvar på undersidan av snoppen, där den ligger emot pungen hela tiden.
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Ja det kan det ju vara. Jag ska fråga på BVC nästa gång, vi ska dit om 2 veckor.
  8. 4
    Ja det kan det ju vara. Jag ska fråga på BVC nästa gång, vi ska dit om 2 veckor.

Liknande trådar

  1. Vitt och vitt så långt jag kan se...
    By Mimisoul in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-20, 07:13
  2. Vitt Vitt Vitt!! Snälla sluta
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 22:54
  3. Vitt vitt vitt igen
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 21:03
  4. Letar tapet i vitt på vitt
    By Karin H&K in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 16:50
  5. lägenhet med vitt vitt vitt
    By Linda o Kevin in forum Hem & fritid
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 19:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar