magsjuka
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    magsjuka

    idag när jag hämtade Malaika på dagis hade två barn och tre personal blivit magsjuka under dagen. Håll alla tummar och tår ni har att vi slipper det! Vi har klarat kvällen i alla fall och Malaika verkar må bra, åt bra och så men sånt kan ju komma så snabbt! Klarar vi natten så ska jag nog hålla henne hemma imorgon för säkerhets skull tror jag. Malaika blir sällan jättedålig när hon är magsjuk men jag blir alltid helt galet dålig. Vill inte!
  2. 1
    magsjuka idag när jag hämtade Malaika på dagis hade två barn och tre personal blivit magsjuka under dagen. Håll alla tummar och tår ni har att vi slipper det! Vi har klarat kvällen i alla fall och Malaika verkar må bra, åt bra och så men sånt kan ju komma så snabbt! Klarar vi natten så ska jag nog hålla henne hemma imorgon för säkerhets skull tror jag. Malaika blir sällan jättedålig när hon är magsjuk men jag blir alltid helt galet dålig. Vill inte!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    vi slapp magsjuka! Vi stannade hemma i torsdags för säkerhets skull och vi slapp det. hurra!!!!!!!!!!!!!! Har haft en härlig helg istället
  4. 2
    vi slapp magsjuka! Vi stannade hemma i torsdags för säkerhets skull och vi slapp det. hurra!!!!!!!!!!!!!! Har haft en härlig helg istället

Liknande trådar

  1. Vad är magsjuka och vad är inte magsjuka
    By wondergirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 06:00
  2. Magsjuka
    By mandie in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 19:01
  3. På tal om magsjuka
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 11:19
  4. På tal om magsjuka
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 10:56
  5. Förkylning, magsjuka, dop, magsjuka
    By Jenny m Pontus in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar