16-åringen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    16-åringen

    kom precis ner och och sa att hon MÅSTE ha en ny säng...typ NU

    För den sängen som hon fick för 1 år sedan är för liten....hon fick en 90-säng med dagbäddsram.

    Hon får inte plats i den och vill ha en 1,60- säng...

    Jaja...
  2. 1
    16-åringen kom precis ner och och sa att hon MÅSTE ha en ny säng...typ NU

    För den sängen som hon fick för 1 år sedan är för liten....hon fick en 90-säng med dagbäddsram.

    Hon får inte plats i den och vill ha en 1,60- säng...

    Jaja...
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    oj oj har hon växt så mycket på 1 år??? Stackarn.. vilken växtvärk hon måste ha
  4. 2
    oj oj har hon växt så mycket på 1 år??? Stackarn.. vilken växtvärk hon måste ha
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Hrm, är hon så extremt överviktig?!
  6. 3
    Hrm, är hon så extremt överviktig?!
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    Har hon skaffat pojkvän? När sambon träffade mig (han bodde fortfarande hemma då) så köpte hans mamma oombedd en ny, bredare säng till honom.
  8. 4
    Har hon skaffat pojkvän? När sambon träffade mig (han bodde fortfarande hemma då) så köpte hans mamma oombedd en ny, bredare säng till honom.
  9. Medlem sedan
    May 1998
    #5
    Om du inte genomskådat det själv så kan jag tipsa om att det sannolikt är POJKVÄNNEN som inte får plats! ;D
  10. 5
    Om du inte genomskådat det själv så kan jag tipsa om att det sannolikt är POJKVÄNNEN som inte får plats! ;D
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    ja, stackarn...det är liksom bara att le...ibland är det som om de fått en tillfällig hjärnskada de där tonåringarna.
    Vi ska till Malmö imorgon och hon tycker på allvar att vi ska köpa med oss en säng då...haha
  12. 6
    ja, stackarn...det är liksom bara att le...ibland är det som om de fått en tillfällig hjärnskada de där tonåringarna.
    Vi ska till Malmö imorgon och hon tycker på allvar att vi ska köpa med oss en säng då...haha
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7
    mina föräldrar gick med på en 120 säng när jag var i den åldern. Jag själv fick nog plats i en 90 säng men jag hade ju planer ppp att pojkvännen skulle få sova över!
  14. 7
    mina föräldrar gick med på en 120 säng när jag var i den åldern. Jag själv fick nog plats i en 90 säng men jag hade ju planer ppp att pojkvännen skulle få sova över!
  15. Medlem sedan
    Oct 2003
    #8
    hehe...nej, inte ens lite..men det fattar väl alla att man inte kan sova i en liiiiten barnsäng när man är 16....ehhh
  16. 8
    hehe...nej, inte ens lite..men det fattar väl alla att man inte kan sova i en liiiiten barnsäng när man är 16....ehhh
  17. Medlem sedan
    Oct 2003
    #9
    ibland men då vill man ju ha en så liten säng som möjligt så man kommer riktigt nära?
  18. 9
    ibland men då vill man ju ha en så liten säng som möjligt så man kommer riktigt nära?
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    dottern fick en 120 vid 14 kanske...

    ...och jag & mannen låg i en sån de första 2 åren - kanske därför vi boundat så sjukt bra!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  20. 10
    dottern fick en 120 vid 14 kanske... ...och jag & mannen låg i en sån de första 2 åren - kanske därför vi boundat så sjukt bra!
  21. Medlem sedan
    Oct 2003
    #11
    hehe, jodå, de trängs sååå mysigt så
  22. 11
    hehe, jodå, de trängs sååå mysigt så
  23. Medlem sedan
    Nov 2002
    #12
    ja, vad DUM jag är, det är ju en BARNsäng! *förvirrad*

    Kanske hon skulle upplysas om att det är ett normalt mått på en VUXENsäng, såvida man inte är just extremt stor på ett eller annat håll.
    Men som de andra antyder, finns en kärlek med i bilden så kan det ju förklara mycket.
  24. 12
    ja, vad DUM jag är, det är ju en BARNsäng! *förvirrad*

    Kanske hon skulle upplysas om att det är ett normalt mått på en VUXENsäng, såvida man inte är just extremt stor på ett eller annat håll.
    Men som de andra antyder, finns en kärlek med i bilden så kan det ju förklara mycket.
  25. Medlem sedan
    Oct 2003
    #13
    jo, vi hade tänkt ge henne en 1,20, 1,60 är kanske att ta i, den kanske inte ens skulle få plats om hon flyttar till en 1:a om några år...
    Men för att hon inte får plats? Sängen är ju bara 1 år gammal...
  26. 13
    jo, vi hade tänkt ge henne en 1,20, 1,60 är kanske att ta i, den kanske inte ens skulle få plats om hon flyttar till en 1:a om några år...
    Men för att hon inte får plats? Sängen är ju bara 1 år gammal...
  27. Medlem sedan
    Oct 2003
    #14
    man vill ju trängas i början Nu skulle jag lätt kunna tänka mig ett eget rum, hehe *skojar, eller ibland så *
  28. 14
    man vill ju trängas i början Nu skulle jag lätt kunna tänka mig ett eget rum, hehe *skojar, eller ibland så *

Liknande trådar

  1. 4-åringen :)
    By Mimisoul in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 19:02
  2. så arg på 17 åringen
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 11:43
  3. 4-åringen 03:45
    By awwa in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 15:55
  4. 3,5-åringen..
    By Mia m Noel & Elias in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 21:40
  5. 4-åringen
    By J m K&L in forum Ur barnamun
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 13:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar