innan man får adhdmedicin!
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    innan man får adhdmedicin!

    Måste höra med er som har fått adhdmedicin, fick ni lämna bevakat urinprov för att kolla droger?

    Tack på förhand!
  2. 1
    innan man får adhdmedicin! Måste höra med er som har fått adhdmedicin, fick ni lämna bevakat urinprov för att kolla droger?

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Nej, det har jag aldrig fått göra. Men jag har inte haft problem med droger eller alkohol. Nu vet jag inte om du har haft det men det är nog inte helt omöjligt med tanke på att en del ADHD har/haft problem med droger och/eller alkohol.
    Kram
  4. 2
    Nej, det har jag aldrig fått göra. Men jag har inte haft problem med droger eller alkohol. Nu vet jag inte om du har haft det men det är nog inte helt omöjligt med tanke på att en del ADHD har/haft problem med droger och/eller alkohol.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    har haft problem med alkohol men aldrig droger. börjar tro att dom dömmer mig efter att jag har dreads. men det är enbart för att jag är väldigt ombytlig när det gäller frisyrer ;P
  6. 3
    har haft problem med alkohol men aldrig droger. börjar tro att dom dömmer mig efter att jag har dreads. men det är enbart för att jag är väldigt ombytlig när det gäller frisyrer ;P
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    ok. Kram och lycka till!
  8. 4
    ok. Kram och lycka till!
  9. Medlem sedan
    Feb 2010
    #5
    jag har aldrig ett prov av något slag innan jag fick min medicin. Grabben lämnade sitt första blodprov för 1 månads sedan, detta var för att han skulle för en ny medicin... den ska utvärderas om en stund....

    vilken medicin är det du ska få?
  10. 5
    jag har aldrig ett prov av något slag innan jag fick min medicin. Grabben lämnade sitt första blodprov för 1 månads sedan, detta var för att han skulle för en ny medicin... den ska utvärderas om en stund....

    vilken medicin är det du ska få?
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    jag ska få concerta... men det måste ju vara för att jag har haft alkoholproblem, för dom kan väl ändå inte dömma mig efter en frisyr..? :O
  12. 6
    jag ska få concerta... men det måste ju vara för att jag har haft alkoholproblem, för dom kan väl ändå inte dömma mig efter en frisyr..? :O

Liknande trådar

  1. ok innan jag går
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 71
    Senaste inlägg: 2010-08-13, 22:29
  2. adhdmedicin
    By caroolin in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 16:07
  3. Sex innan Äl?
    By 3:an på G? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 12:28
  4. Ont vid/innan äl?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 18:27
  5. Kan man se ngt på UL innan IM?
    By fjella in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 09:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar