Och det blir en...
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Och det blir en...

    Lillasyster enligt UL vi var på för ett tag sen.. Är nu i v 22 och mår helt ok, bortsett från att mina fogar spökar mer än nånsin.. *grr mutter o morr*

    Nåja, har ju den stora "turen" att vara arbetslös just nu, vilket såklart är trist för man bir ju inte rik, men å andra sidan passar det bra ihop med först mitt grymma illamående och sen nu med min trasiga rygg. Jobbar lite extra bara vilket passar bra, för då kan jag bestämma när osv..
    Så nu passar jag på att gå på vattengympa två gånger i veckan på dagtid istället och njuta av lugnet innan sommarlovet med ungarna i höggravidt tillstånd börjar! *ler*

    Annars är allt bra, ungarna är något lugnare och bråkar lite mindre med varann än vad de gjorde för några veckor sen, då var de i luven på varandra heeela tiden.. Och det funakr bättre för adde i skolan (han har ju några tjejer som retar och är taskiga i skolan och har haft en hel del problem med det)..

    Hoppas allt är bra med er andra!
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Och det blir en... Lillasyster enligt UL vi var på för ett tag sen.. Är nu i v 22 och mår helt ok, bortsett från att mina fogar spökar mer än nånsin.. *grr mutter o morr*

    Nåja, har ju den stora "turen" att vara arbetslös just nu, vilket såklart är trist för man bir ju inte rik, men å andra sidan passar det bra ihop med först mitt grymma illamående och sen nu med min trasiga rygg. Jobbar lite extra bara vilket passar bra, för då kan jag bestämma när osv..
    Så nu passar jag på att gå på vattengympa två gånger i veckan på dagtid istället och njuta av lugnet innan sommarlovet med ungarna i höggravidt tillstånd börjar! *ler*

    Annars är allt bra, ungarna är något lugnare och bråkar lite mindre med varann än vad de gjorde för några veckor sen, då var de i luven på varandra heeela tiden.. Och det funakr bättre för adde i skolan (han har ju några tjejer som retar och är taskiga i skolan och har haft en hel del problem med det)..

    Hoppas allt är bra med er andra!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Skönt att det är bättre för Adde i skolan!

    Det där med foglossning är ett gissel... Jag fick akupunktur när jag var gravid m Noel, det lindrade faktiskt. Fast jag fick ju ändå gå ner på halvtid de sista 3 månaderna plus använda kryckor ibland... Hoppas att du kan få lindring på ngt sätt! Skönt att du kan ta det lugnt och jobba i den mån du kan och vill i alla fall.
  4. 2
    Skönt att det är bättre för Adde i skolan!

    Det där med foglossning är ett gissel... Jag fick akupunktur när jag var gravid m Noel, det lindrade faktiskt. Fast jag fick ju ändå gå ner på halvtid de sista 3 månaderna plus använda kryckor ibland... Hoppas att du kan få lindring på ngt sätt! Skönt att du kan ta det lugnt och jobba i den mån du kan och vill i alla fall.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Halloj! Har du shoppat nåt än till den lilla bruden?
  6. 3
    Halloj! Har du shoppat nåt än till den lilla bruden?
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Näpp! Inte ett smack! Vet ju att jag har en hel del efter Moa kvar på vinden som skall rensas igenom och tvättas upp osv.
    Men jag gissar att jag får sätta fart snart.. Har ju ingen vagn, inget babyskydd, spjälsängen vet jag inte hur den mår efter ett par år ute i förrådet och så vill jag ha en beco bärsele (iof inte prio dag ett ändå iom att jag har sjalen, men jag vill ju ha en viss färg!)

    Så jag får väl sätta lite fart snart..

    Farmorn har dock hunnit handla en body, ett par byxor och en liten tuff dress på rean redan.. Haha...
  8. 4
    Näpp! Inte ett smack! Vet ju att jag har en hel del efter Moa kvar på vinden som skall rensas igenom och tvättas upp osv.
    Men jag gissar att jag får sätta fart snart.. Har ju ingen vagn, inget babyskydd, spjälsängen vet jag inte hur den mår efter ett par år ute i förrådet och så vill jag ha en beco bärsele (iof inte prio dag ett ändå iom att jag har sjalen, men jag vill ju ha en viss färg!)

    Så jag får väl sätta lite fart snart..

    Farmorn har dock hunnit handla en body, ett par byxor och en liten tuff dress på rean redan.. Haha...

Liknande trådar

  1. Vänner som blir bekanta som blir...???
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 09:21
  2. Daniel blir prins, Emma blir prinsessa
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 11:25
  3. Blir det svårare ju äldre man blir?
    By thuja in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 13:20
  4. Blir galen på kläder som inte blir rena
    By PetraKalmar in forum En bra idé
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 06:50
  5. Vad blir du när du blir stor?
    By Genaro in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar