Kanske ett svaagt plus :)
_0605 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    Kanske ett svaagt plus :)

    Kanske, kanske så var det ett svagt plus där idag. Kan vara så att även mitt lilla majbarn kommer få ett syskon.

    Får vänta några dagar och kolla igen. Idag är dagen jag skulle fått mens, så det borde inte va så starkt. Egentligen är det nog ett medelsvagt plus, men det känns alldeles för overkligt, så jag kör på ett übersvagt istället
  2. 1
    Kanske ett svaagt plus :) Kanske, kanske så var det ett svagt plus där idag. Kan vara så att även mitt lilla majbarn kommer få ett syskon.

    Får vänta några dagar och kolla igen. Idag är dagen jag skulle fått mens, så det borde inte va så starkt. Egentligen är det nog ett medelsvagt plus, men det känns alldeles för overkligt, så jag kör på ett übersvagt istället
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    grattis : ) jag lämnade kvar en sticka i urinen vid min första grav och läste av det efter typ en halvtimme igen (neg efter utsatt tid) fast det var positivt : ) så du är säkert gravid!
  4. 2
    grattis : ) jag lämnade kvar en sticka i urinen vid min första grav och läste av det efter typ en halvtimme igen (neg efter utsatt tid) fast det var positivt : ) så du är säkert gravid!
  5. Anonym
    #3

    Tackar :) Det var blått igår, men borta

    imorse.

    Köpte ett digitalt och det sa GRAVID. Känns väldigt konstigt och väldigt overkligt, men förra gången var jag hyggligt hysterisk, så jag antar att med lite ålder och kunskap i bagaget så känns det inte riktigt som förra gången
  6. 3
    Tackar :) Det var blått igår, men borta imorse.

    Köpte ett digitalt och det sa GRAVID. Känns väldigt konstigt och väldigt overkligt, men förra gången var jag hyggligt hysterisk, så jag antar att med lite ålder och kunskap i bagaget så känns det inte riktigt som förra gången
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Grattis! Vad roligt att ett litet syskon är på väg!
  8. 4
    Grattis! Vad roligt att ett litet syskon är på väg!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Stort Grattis! Vad kul med ett litet syskon!

    Lycka till!
    Kram
  10. 5
    Stort Grattis! Vad kul med ett litet syskon!

    Lycka till!
    Kram
  11. Anonym
    #6

    Ibland undrar man dock vad man vill

    Såg en höggravid kvinna på IKEA dagarna innan jag plussade och bestämde mig för att jag skulle ändra mig Ah...inte kunna se fötterna, eller ta på sig skorna och allt. Men...men...det kommer ju nåt alldeles underbart i slutändan!
  12. 6
    Ibland undrar man dock vad man vill Såg en höggravid kvinna på IKEA dagarna innan jag plussade och bestämde mig för att jag skulle ändra mig Ah...inte kunna se fötterna, eller ta på sig skorna och allt. Men...men...det kommer ju nåt alldeles underbart i slutändan!
  13. Anonym
    #7

    Tackar!

    Ja det är ju på tiden att det blir ett syskon. Har tagit lite lång tid på oss att bestämma det hela
  14. 7
    Tackar! Ja det är ju på tiden att det blir ett syskon. Har tagit lite lång tid på oss att bestämma det hela
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Grattis! Så spännande, både för er och för mig som är nyfiken på vem du är!

    Idag har lillebror Vilfred blivit ett år! Så tiden med graviditet och även efter går fort fort.

    Lycka till och lova att berätta för oss så snart du vill!
  16. 8
    Grattis! Så spännande, både för er och för mig som är nyfiken på vem du är!

    Idag har lillebror Vilfred blivit ett år! Så tiden med graviditet och även efter går fort fort.

    Lycka till och lova att berätta för oss så snart du vill!
  17. Anonym
    #9

    Tack! Lite spännande får det ju vara

    Här har jag varit glad och nervös och nyfiken för alla syskon som ploppat överallt. Denna gången är det min tur att va hemlig
  18. 9
    Tack! Lite spännande får det ju vara Här har jag varit glad och nervös och nyfiken för alla syskon som ploppat överallt. Denna gången är det min tur att va hemlig
  19. Jenny m Max o Molly
    #10
    Så kul! Min lille Max skall också få bli storebror och längtar nu enormt mycket efter att det skall bli september och bebisen tittar ut!

    Lycka till med magen!
  20. 10
    Så kul! Min lille Max skall också få bli storebror och längtar nu enormt mycket efter att det skall bli september och bebisen tittar ut!

    Lycka till med magen!
  21. Medlem sedan
    Jan 2005
    #11
    Grattis till pluset håller mina tummar.. de går så fort ...de säger man alltid men de stämmer så väl.. tyckte inte de var länge sedan jag hade krampor och fick min lille prins på bröstet men han är redan 4 månader..de går fort...Lycka till och njut.... /
  22. 11
    Grattis till pluset håller mina tummar.. de går så fort ...de säger man alltid men de stämmer så väl.. tyckte inte de var länge sedan jag hade krampor och fick min lille prins på bröstet men han är redan 4 månader..de går fort...Lycka till och njut.... /
  23. Anonym
    #12

    Här längtas det också efter syskon

    Fast vi har inte berättat för gumman än, för då går djungeltelegrafen

    Det ska däremot vara en syster, för småbröder är fula och äckliga. Tror dock hon ändrar sig om det blir en pojk.

    Tycker tiden går sååå långsamt, precis som sist. Har iofs knappt vetat 2 veckor, fast det kanske går fortare när man berättat för folk
  24. 12
    Här längtas det också efter syskon Fast vi har inte berättat för gumman än, för då går djungeltelegrafen

    Det ska däremot vara en syster, för småbröder är fula och äckliga. Tror dock hon ändrar sig om det blir en pojk.

    Tycker tiden går sååå långsamt, precis som sist. Har iofs knappt vetat 2 veckor, fast det kanske går fortare när man berättat för folk
  25. Anonym
    #13

    Tackar!

    Och de här snart 4 åringarna vi har, vart tog tiden vägen med dem? Helt otroligt vad stora de är.

    Vad mysigt med en liten 4 månaders. Känns som jag helt har glömt hur det är att ha en sån liten och vad man gör med dem.
  26. 13
    Tackar! Och de här snart 4 åringarna vi har, vart tog tiden vägen med dem? Helt otroligt vad stora de är.

    Vad mysigt med en liten 4 månaders. Känns som jag helt har glömt hur det är att ha en sån liten och vad man gör med dem.
  27. Medlem sedan
    Feb 2006
    #14
    är du den jag tror du är;-)
  28. 14
    är du den jag tror du är;-)
  29. Anonym
    #15

    Haha...det vet jag inte

    Men...jag är inte från ditt grannskap om det besvarar din fråga
  30. 15
    Haha...det vet jag inte Men...jag är inte från ditt grannskap om det besvarar din fråga
  31. Anonym
    #16

    Ingen jag känner irl som är här ändå

    vad jag vet, så det spelar inte så stor roll att va anonym och så är jag ju lite av en kladd... Så lite nyfiken är jag på om ni gissar rätt på vem jag är Vem gissar rätt först?
  32. 16
    Ingen jag känner irl som är här ändå vad jag vet, så det spelar inte så stor roll att va anonym och så är jag ju lite av en kladd... Så lite nyfiken är jag på om ni gissar rätt på vem jag är Vem gissar rätt först?
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17
    Jag har 2 st kandidater om det är så att majbarnet inte har syskon sen förut.

    Den jag gissar på i första hand är Anneli m Uno. Annars på Mickan.

    Kan ju ha helt fel
  34. 17
    Jag har 2 st kandidater om det är så att majbarnet inte har syskon sen förut.

    Den jag gissar på i första hand är Anneli m Uno. Annars på Mickan.

    Kan ju ha helt fel
  35. Medlem sedan
    Nov 2003
    #18
    Kom på en till: Malin m Nellie. Ingen av dessa skriver ju härinne längre, så jag är säkert helt ute och cyklar..
  36. 18
    Kom på en till: Malin m Nellie. Ingen av dessa skriver ju härinne längre, så jag är säkert helt ute och cyklar..
  37. Anonym
    #19

    Inget skvaller här eller på facebook!

    Så kan jag berätta att du gissade rätt på tredje försöket
  38. 19
    Inget skvaller här eller på facebook! Så kan jag berätta att du gissade rätt på tredje försöket
  39. Medlem sedan
    Nov 2003
    #20
    Åh vad kul! Stort Grattis! När är bf??
  40. 20
    Åh vad kul! Stort Grattis! När är bf??
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. BIM -4 & svaagt streck!
    By Lilla trean in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 14:34
  2. Kanske, kanske, viskar tyst
    By *Es mamma* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 13:52
  3. svaagt plus men en fråga...
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 19:15
  4. Kanske, kanske börjar illamåendet
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 21:12
  5. Smakis-lycka! :-) Kanske, kanske...
    By Louise m E02 + Eric 0818 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 11:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar