Elin
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Elin

    Tack så väldigt för ditt svar.Det jag undrar över är ..du mådde väl bra på ednoraxen och den andra medicnen..innna du började med lamictalen,så vad var det för skillnad du märkte efter 4 veckor med Lamictalen?Jag kämpar varje dag,men orkar snart ej mer..
  2. 1
    Elin Tack så väldigt för ditt svar.Det jag undrar över är ..du mådde väl bra på ednoraxen och den andra medicnen..innna du började med lamictalen,så vad var det för skillnad du märkte efter 4 veckor med Lamictalen?Jag kämpar varje dag,men orkar snart ej mer..
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Jodå, jag mådde rätt bra på de andra medicinerna, men jag hade ju depressiva perioder emellanåt. Känner mig mer balanserad med lamictalen. Sånt som annars var väldigt jobbigt, var inte lika jobbigt längre. Känslomässigt hakar jag inte upp mig på saker och ting lika mycket. Sen har ju alla bättre och sämre perioder.
    KRAM
  4. 2
    Jodå, jag mådde rätt bra på de andra medicinerna, men jag hade ju depressiva perioder emellanåt. Känner mig mer balanserad med lamictalen. Sånt som annars var väldigt jobbigt, var inte lika jobbigt längre. Känslomässigt hakar jag inte upp mig på saker och ting lika mycket. Sen har ju alla bättre och sämre perioder.
    KRAM
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Jodå, jag mådde rätt bra på de andra medicinerna, men jag hade ju depressiva perioder emellanåt. Känner mig mer balanserad med lamictalen. Sånt som annars var väldigt jobbigt, var inte lika jobbigt längre. Känslomässigt hakar jag inte upp mig på saker och ting lika mycket. Sen har ju alla bättre och sämre perioder.
    KRAM
    Det gick bra för dej att börja med lamictalen?Tack igen för ditt svar
  6. 3
    Jodå, jag mådde rätt bra på de andra medicinerna, men jag hade ju depressiva perioder emellanåt. Känner mig mer balanserad med lamictalen. Sånt som annars var väldigt jobbigt, var inte lika jobbigt längre. Känslomässigt hakar jag inte upp mig på saker och ting lika mycket. Sen har ju alla bättre och sämre perioder.
    KRAM
    Det gick bra för dej att börja med lamictalen?Tack igen för ditt svar
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    Absolut! Det är står många biverkningar på den i fass. Men, jag märkte inget speciellt när jag fasade in den. Sen görs ju infasningen i rätt lugnt takt. Jag är inte så känslig för biverkningar verkar det som.
  8. 4
    Absolut! Det är står många biverkningar på den i fass. Men, jag märkte inget speciellt när jag fasade in den. Sen görs ju infasningen i rätt lugnt takt. Jag är inte så känslig för biverkningar verkar det som.

Liknande trådar

  1. Elin!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 19:26
  2. Elin!
    By ellba in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 08:13
  3. Elin!
    By Ell_H in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 07:37
  4. Elin!!!
    By Lillmonster in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 07:37
  5. Elin!
    By -Catharina- in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 09:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar