Hej!
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Hej!

    Hej! Jag går i terapi för att jag inte känner mig lycklig(har inte kännt mig lycklig på flera år) ändå att jag borde vara det. Har två barn, en underbar sambo, många vänner men ändå känner jag mig aldrig riktigt glad. Nu säger min terapeut att det är för att jag har dålig självförtroende. Jag undrar bara, kan det vara så enkelt??
  2. 1
    Hej! Hej! Jag går i terapi för att jag inte känner mig lycklig(har inte kännt mig lycklig på flera år) ändå att jag borde vara det. Har två barn, en underbar sambo, många vänner men ändå känner jag mig aldrig riktigt glad. Nu säger min terapeut att det är för att jag har dålig självförtroende. Jag undrar bara, kan det vara så enkelt??
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    kan vara så...
    Har själv 3 "apor" (barn) och sambo sedan 19 år tillbaka. Har gått i terapi jag med. I mitt fall visade det sig att utväxten var nog boven i dramat, men jag är inte helt säker ännu. Jag har perioder då jag omedvetet isolerar mig från omgivningen... hoppas att du kommer till rätta med det...
  4. 2
    kan vara så...
    Har själv 3 "apor" (barn) och sambo sedan 19 år tillbaka. Har gått i terapi jag med. I mitt fall visade det sig att utväxten var nog boven i dramat, men jag är inte helt säker ännu. Jag har perioder då jag omedvetet isolerar mig från omgivningen... hoppas att du kommer till rätta med det...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar