1 år
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    1 år

    Min lille Martin fyllde 1 år igår söndag

    Man förstår inte att det är sant, har ett år gått så fort. Från 3kg till 10kg, från liten harmlös bebis till ett springande och pladdrande busfrö, så härligt livet är!!!!

    Vi hade kalas hela helgen, Martin förstod inte mycket men det var ganska kul (och jobbigt) med mycket folk.

    Hoppas att era små pluttar mår bra.

    Kramar från oss i Madrid
  2. 1
    1 år Min lille Martin fyllde 1 år igår söndag

    Man förstår inte att det är sant, har ett år gått så fort. Från 3kg till 10kg, från liten harmlös bebis till ett springande och pladdrande busfrö, så härligt livet är!!!!

    Vi hade kalas hela helgen, Martin förstod inte mycket men det var ganska kul (och jobbigt) med mycket folk.

    Hoppas att era små pluttar mår bra.

    Kramar från oss i Madrid
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Grattis Martin från Noel : )
    Med oss är det bara bra, Noel springer runt här och håjar!!
  4. 2
    Grattis Martin från Noel : )
    Med oss är det bara bra, Noel springer runt här och håjar!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Grattis önskar vi med! Jag håller just nu på att beställa 1-års presenter via nätet, känns helt absurt att de redan är dags för födelsedag!
  6. 3
    Grattis önskar vi med! Jag håller just nu på att beställa 1-års presenter via nätet, känns helt absurt att de redan är dags för födelsedag!
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Ett stort grattis till 1-åringen =)
  8. 4
    Ett stort grattis till 1-åringen =)
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Grattis Martin!
  10. 5
    Grattis Martin!
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Grattis! Och det e ju helt sjukt vad tiden går fort. Första året händer det så mkt oxå. Därför är det så svårt att fatta. Jag e helt chockad över hur stor Lilja har blivit. Maken me.
  12. 6
    Grattis! Och det e ju helt sjukt vad tiden går fort. Första året händer det så mkt oxå. Därför är det så svårt att fatta. Jag e helt chockad över hur stor Lilja har blivit. Maken me.
  13. Medlem sedan
    Sep 2008
    #7
    Stort grattis till stora killen!!!

    kramar från Louise och Kattou
  14. 7
    Stort grattis till stora killen!!!

    kramar från Louise och Kattou
  15. Medlem sedan
    Sep 2008
    #8
    Tack för alla svar
  16. 8
    Tack för alla svar
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Stort Grattis! Vad tiden går fort... läskigt men även roligt att det går framåt.
  18. 9
    Stort Grattis! Vad tiden går fort... läskigt men även roligt att det går framåt.
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Nemen nej!
    Grattis i efterskott Martin!

    Året har verkligen rasat förbi. Jag har suttit här idag och reflekterat över att natten till idag, för ett år sedan, började mina värkar, så fredagen, och övriga helgen går åt till kalasande hos oss med.
    Det KÄNNS verkligen som igår. Ofattbart.

    Kram.
  20. 10
    Nemen nej!
    Grattis i efterskott Martin!

    Året har verkligen rasat förbi. Jag har suttit här idag och reflekterat över att natten till idag, för ett år sedan, började mina värkar, så fredagen, och övriga helgen går åt till kalasande hos oss med.
    Det KÄNNS verkligen som igår. Ofattbart.

    Kram.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar