Lilla syster
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Lilla syster

    Var på köns Ul idag och BM som gjorde UL kunde tydligt se att det var en liten flicka som satt in i magen, ihop kurad som en boll
    Allting såg bra ut med hjärtat mm.

    Så nu behöver vi inte köpa om alla bebiskläder utan kan återanvända alla rosa kläder vi har.
  2. 1
    Lilla syster Var på köns Ul idag och BM som gjorde UL kunde tydligt se att det var en liten flicka som satt in i magen, ihop kurad som en boll
    Allting såg bra ut med hjärtat mm.

    Så nu behöver vi inte köpa om alla bebiskläder utan kan återanvända alla rosa kläder vi har.
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Åhhh....grattis till lilla syster!!!!!!!!!!!!! Du hade ju känslan innan att det är en flicka. Hörde att mammans känsla brukar stämma. : ) När jag väntade mina 3 söner så visste jag från första månaden att alla tre ggr var en pojke...rent känsla bara och det stämde. Nu har jag en känsla att det är en tös men kanske bara för att alla tjatar om en tös efter tre killar....suck
  4. 2
    Åhhh....grattis till lilla syster!!!!!!!!!!!!! Du hade ju känslan innan att det är en flicka. Hörde att mammans känsla brukar stämma. : ) När jag väntade mina 3 söner så visste jag från första månaden att alla tre ggr var en pojke...rent känsla bara och det stämde. Nu har jag en känsla att det är en tös men kanske bara för att alla tjatar om en tös efter tre killar....suck
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Myyyys.
  6. 3
    Myyyys.
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Grattis till lillasystern!

    Njae, det där med mammans känsla stämde inte på mig. Jag trodde det var en tös, vilket jag fick bekräftat på det första ultraljudet. Sedan på det andra så fick jag veta att det är en liten pojke därinne.
  8. 4
    Grattis till lillasystern!

    Njae, det där med mammans känsla stämde inte på mig. Jag trodde det var en tös, vilket jag fick bekräftat på det första ultraljudet. Sedan på det andra så fick jag veta att det är en liten pojke därinne.

Liknande trådar

  1. Lilla syster har kommit
    By DGKarper in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 21:15
  2. nu har lilla syster kommit :)
    By lyckans in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 11:24
  3. Gymnastik för lilla syster
    By engelnore in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 11:46
  4. Gustavs lilla syster
    By tessan75 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 12:16
  5. lilla syster har kommit!!
    By Mamma Mu med bebis! in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar