Sjukstuga
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Sjukstuga

    Hur har ni alla klarat er i vinter?

    Vi har precis avklarat vinterns 2:a kräksjuka *huuuuu*

    Fattar inte hur man kan lyckas åka på det 2 gånger och HELA familjen, kunde inte någon fått klara sig?

    Vile har även dragits med hosta till och ifrån hela vintern och reagerat på väderomslagen en del men inget vi behövt medicinera tack o lov.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Thea 11 september 06 & Vile 20 januari 09 ♥ ¸.•°´¯) ♥


    Fotomontage http://www.onetruemedia.com/my_share...edium=text_url
  2. 1
    Sjukstuga Hur har ni alla klarat er i vinter?

    Vi har precis avklarat vinterns 2:a kräksjuka *huuuuu*

    Fattar inte hur man kan lyckas åka på det 2 gånger och HELA familjen, kunde inte någon fått klara sig?

    Vile har även dragits med hosta till och ifrån hela vintern och reagerat på väderomslagen en del men inget vi behövt medicinera tack o lov.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Åh fy, maginfluensa är ju bland det vidrigaste som finns...

    Här fick vi det för ett par veckor sedan. Nicole klarade sig med att bara bli lös i magen, syrran kräktes en enda gång. Jag & sonen blev riktigt dåliga i ett dygn, det sprutade ur alla hål om jag får vara lite tydlig haha *s*

    Annars har vi bara haft någon förkylning här och där, så helt ok ändå
  4. 2
    Åh fy, maginfluensa är ju bland det vidrigaste som finns...

    Här fick vi det för ett par veckor sedan. Nicole klarade sig med att bara bli lös i magen, syrran kräktes en enda gång. Jag & sonen blev riktigt dåliga i ett dygn, det sprutade ur alla hål om jag får vara lite tydlig haha *s*

    Annars har vi bara haft någon förkylning här och där, så helt ok ändå
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Ja verkligen helt bedrövligt hemskt :-(

    Vile var pigg och glad när han hade det, kräktes med ca 12timmars mellanrum men med massa diarré och det höll i sig i ett par dagar, storasyster kräktes intensivt i ca 12h och var på toa 1 gång sen va hon pigg o glad medans vi vuxna va superdåliga i ett dygn med allt givetvis och samtidigt blev vi liggandes såklart! Lite konstigt att det kan bli så olika..

    Nu hoppas jag iaf det dröjer flera år tills nästa gång
  6. 3
    Ja verkligen helt bedrövligt hemskt :-(

    Vile var pigg och glad när han hade det, kräktes med ca 12timmars mellanrum men med massa diarré och det höll i sig i ett par dagar, storasyster kräktes intensivt i ca 12h och var på toa 1 gång sen va hon pigg o glad medans vi vuxna va superdåliga i ett dygn med allt givetvis och samtidigt blev vi liggandes såklart! Lite konstigt att det kan bli så olika..

    Nu hoppas jag iaf det dröjer flera år tills nästa gång
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    uscha! ibland har man otur. En vinter hade jag, jonny o emilia det 3 gånger på en vinter. det va ingen lek direkt. hoppas ni får hålla er friska nu!
  8. 4
    uscha! ibland har man otur. En vinter hade jag, jonny o emilia det 3 gånger på en vinter. det va ingen lek direkt. hoppas ni får hålla er friska nu!

Liknande trådar

  1. Sjukstuga
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 11:31
  2. Sjukstuga!
    By Alli-Mac in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 15:37
  3. Sjukstuga
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 14:13
  4. Sjukstuga
    By ~Frida~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 20:11
  5. Här har vi sjukstuga...
    By Li - Kryddburken in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 08:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar