Är det sant?
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Är det sant?

    Gravid? förmodligen. Har jätteont i brösten och det kommer klar vätska ur brösten när jag klämmer på dem.
    Detta supertidiga tecken har stämt vid alla mina 3 tidigare graviditeter. (och för min kompis vid hennes 2 graviditeter)
    De gånger jag ev. trott mig vara gravid o klämt på brösten för att kolla så har det aldrig kommit något och jag har då heller aldrig varit gravid då.
    Glad, chockad,nervös, orolig men mest en känsla av overklighet. Inte planerat men ej heller oönskat. Måste köpa test, men jag VET redan att jag är gravid.
    Ska vi ha en BEBIS!!!??? 10 December är det beräknat till. Kan inte riktigt ta till mig det här. Totalt overkligt!
  2. 1
    Är det sant? Gravid? förmodligen. Har jätteont i brösten och det kommer klar vätska ur brösten när jag klämmer på dem.
    Detta supertidiga tecken har stämt vid alla mina 3 tidigare graviditeter. (och för min kompis vid hennes 2 graviditeter)
    De gånger jag ev. trott mig vara gravid o klämt på brösten för att kolla så har det aldrig kommit något och jag har då heller aldrig varit gravid då.
    Glad, chockad,nervös, orolig men mest en känsla av overklighet. Inte planerat men ej heller oönskat. Måste köpa test, men jag VET redan att jag är gravid.
    Ska vi ha en BEBIS!!!??? 10 December är det beräknat till. Kan inte riktigt ta till mig det här. Totalt overkligt!
  3. Anonym
    #2
    Vad spännande! Jag hade flera grav. symptom jag med men vågade inte riktigt tro på att det var sant, men det kändes som att det var något på gång. Jag testade både i fredags och söndags men det var negativt. Hade tänkt att vänta tills fredag med att testa igen men provade idag efter lunch och det visade ett svagt plus..jippppiiii!!!!! Är så glad. Om jag ska tro graviditetsuträknaren blir det BF 3 december
  4. 2
    Vad spännande! Jag hade flera grav. symptom jag med men vågade inte riktigt tro på att det var sant, men det kändes som att det var något på gång. Jag testade både i fredags och söndags men det var negativt. Hade tänkt att vänta tills fredag med att testa igen men provade idag efter lunch och det visade ett svagt plus..jippppiiii!!!!! Är så glad. Om jag ska tro graviditetsuträknaren blir det BF 3 december
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
    Grattis!! Vet hur det känns, helt sjukt overkligt, jag gick runt å skakade när jag fått beskedet GRAVID!! Ska jag ha en bebis?? Allt var underbart!! Å du det går fort fort fort, jag är i v.37+0 nu å min bebis e fixerad, hjälp!! Men snart är man mamma, å det är du snart med!! Lycka till med din graviditet!!

    Kram
  6. 3
    Grattis!! Vet hur det känns, helt sjukt overkligt, jag gick runt å skakade när jag fått beskedet GRAVID!! Ska jag ha en bebis?? Allt var underbart!! Å du det går fort fort fort, jag är i v.37+0 nu å min bebis e fixerad, hjälp!! Men snart är man mamma, å det är du snart med!! Lycka till med din graviditet!!

    Kram

Liknande trådar

  1. för bra för att va sant
    By truls in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 06:37
  2. Är det sant????
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 18:56
  3. Så sant!
    By janfebbarn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 13:24
  4. såå sant SÅÅÅ SANT
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 16:50
  5. Är det sant att...
    By eva in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 14:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar