Dag 3 har sina sidor, dag 4 har sina...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Dag 3 har sina sidor, dag 4 har sina...

    Igår satt hungern i magen och i psyket. Jag var låg, ledsen och mycket mycket värkhungrig i magen.

    Idag är psyket bättre, men inte helt 100... Vet ju sedan tidigare att min ämnesomsättning verkar vara långsammare, jag har förut haft stora delar av "dag 3-måendet" på dag 4 istället. Inget undantag idag - inte helt glad ännu, men vad värre är... mina ben skakar! :/

    Ska strax iväg mot bussen tillsammans med dottern för att följa henne till teatern. Det tar max 7 minuter att gå till bussen men det känns som en vandring genom sahara för mig för tillfället. Men men, det som inte dödar härdar sägs det ju, så jag hoppas jag överlever!
    För ett par generationer sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.
  2. 1
    Dag 3 har sina sidor, dag 4 har sina... Igår satt hungern i magen och i psyket. Jag var låg, ledsen och mycket mycket värkhungrig i magen.

    Idag är psyket bättre, men inte helt 100... Vet ju sedan tidigare att min ämnesomsättning verkar vara långsammare, jag har förut haft stora delar av "dag 3-måendet" på dag 4 istället. Inget undantag idag - inte helt glad ännu, men vad värre är... mina ben skakar! :/

    Ska strax iväg mot bussen tillsammans med dottern för att följa henne till teatern. Det tar max 7 minuter att gå till bussen men det känns som en vandring genom sahara för mig för tillfället. Men men, det som inte dödar härdar sägs det ju, så jag hoppas jag överlever!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja visst överlever du,,,,du fixar denna dag också
  4. 2
    Ja visst överlever du,,,,du fixar denna dag också
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Japp, idag är det timme för timme ssom gäller... Jag är på vippen att ge upp hela tiden Vänder det imorgon?
  6. 3
    Japp, idag är det timme för timme ssom gäller... Jag är på vippen att ge upp hela tiden Vänder det imorgon?
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Sköt om dig, det blir bättre!
  8. 4
    Sköt om dig, det blir bättre!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Jag är inte på vippen att ge upp, är för tjurig för det, men vet vad du menar - den känslan kommer senare till mig... Men jag använder ÅJs metod då, från när hon kurade i flera veckor. När hon kände för att ge upp bestämde hon att "bara fortsätta dagen ut och ta nytt beslut nästa morgon". Att alltså inte tillåta sig att bryta när tanken finns där, och heller inte omöjligt att följa eftersom man kan övertyga sig själv att fortsätta bara några timmar. Kör på nu!!
  10. 5
    Jag är inte på vippen att ge upp, är för tjurig för det, men vet vad du menar - den känslan kommer senare till mig... Men jag använder ÅJs metod då, från när hon kurade i flera veckor. När hon kände för att ge upp bestämde hon att "bara fortsätta dagen ut och ta nytt beslut nästa morgon". Att alltså inte tillåta sig att bryta när tanken finns där, och heller inte omöjligt att följa eftersom man kan övertyga sig själv att fortsätta bara några timmar. Kör på nu!!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Så klart jag gör! Jag klarade att ta mig till bussen och jag passade faktiskt på att gå en extra sväng runt stan medan dottern var på teater.
  12. 6
    Så klart jag gör! Jag klarade att ta mig till bussen och jag passade faktiskt på att gå en extra sväng runt stan medan dottern var på teater.
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Japp, bättre blir det och redan nu känns det så!
  14. 7
    Japp, bättre blir det och redan nu känns det så!

Liknande trådar

  1. Facebook har sina sidor.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-06-12, 16:00
  2. Sommar och ledigt har sina sidor
    By Zoégas in forum Singelmingel
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 23:53
  3. Kan man sina?
    By Bombina in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 11:37
  4. Ngn som har sina
    By Terese A in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 10:47
  5. Även GP har sina ljusa sidor.
    By Nilsfar in forum Politik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 20:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar