Morgontest avblåst - nu kom mensen :(
_1012 Decemberbarn
  1. Hemliga Busan
    #1

    Morgontest avblåst - nu kom mensen :(

    Det är väl lika bra att berätta på en gång - ingen rafflande testtagning behövs nu...
    Känns lite pinsamt att jag ens kom hit nu, men jag trodde ju verkligen att det där strecket var på riktigt.

    Det här var verkligen ett dygn där jag pendlat mellan hopp och förtvivlan. BLÄ!
    Glad för alla uppmuntrande ord och lyckönskningar, men förhoppningarna om decemberbebis försvann definitivt nu, när jag fick den överraskning jag minst av allt ville ha. Mensen är här och jag fattar ingenting!

    Känns riktigt ledsamt. Frustrerande också att inte kunna lita på min känsla, som brukar stämma så ofta. Jag överlever, men ska nog dra något gammalt över mig ett tag.

    Stort lycka till önskar jag er andra som kommer få bebis i december - njut ordentligt av era små frön i magen.

    Kram från ledsen Busa
  2. 1
    Morgontest avblåst - nu kom mensen :( Det är väl lika bra att berätta på en gång - ingen rafflande testtagning behövs nu...
    Känns lite pinsamt att jag ens kom hit nu, men jag trodde ju verkligen att det där strecket var på riktigt.

    Det här var verkligen ett dygn där jag pendlat mellan hopp och förtvivlan. BLÄ!
    Glad för alla uppmuntrande ord och lyckönskningar, men förhoppningarna om decemberbebis försvann definitivt nu, när jag fick den överraskning jag minst av allt ville ha. Mensen är här och jag fattar ingenting!

    Känns riktigt ledsamt. Frustrerande också att inte kunna lita på min känsla, som brukar stämma så ofta. Jag överlever, men ska nog dra något gammalt över mig ett tag.

    Stort lycka till önskar jag er andra som kommer få bebis i december - njut ordentligt av era små frön i magen.

    Kram från ledsen Busa
  3. *syskonlängtan*
    #2
    NEEJ, f*n! Så fruktansvärt tråkigt. Beklagar. Ät mycket chocklad idag, unna dig något riktigt gott. Jag hoppas denna månad blir din månad. Det är du värd. Du har varit så fantastiskt peppande i denna grupp så de har tur att få ha dig kvar ett lite lite tag till Sen är det dags för ditt starka plus och ett in-steppande i januarigruppen.

    Kramar!
  4. 2
    NEEJ, f*n! Så fruktansvärt tråkigt. Beklagar. Ät mycket chocklad idag, unna dig något riktigt gott. Jag hoppas denna månad blir din månad. Det är du värd. Du har varit så fantastiskt peppande i denna grupp så de har tur att få ha dig kvar ett lite lite tag till Sen är det dags för ditt starka plus och ett in-steppande i januarigruppen.

    Kramar!
  5. *syskonlängtan*
    #3
    hm, nu vart det ju i fel tråd...hade tänkt skriva i försökt under 12 mån...
  6. 3
    hm, nu vart det ju i fel tråd...hade tänkt skriva i försökt under 12 mån...
  7. Hemliga Busan
    #4
    Vad gullig du är! Vet du, det som känns jobbigast är känslan av att "bli ensam kvar" därinne i Försökt mindre än 12 månader, då så många goa tjejer plussat de senaste månaderna - inte minst du! Visst finns det fler tjejer kvar, men jag hade så gärna velat följas åt med dig och de andra i novembergänget och så här då.

    Men jag tar nya tag. Men först blir det definitivt choklad! Och kanske mysa i soffan med någon härligt film.
    Kram tillbaka!
  8. 4
    Vad gullig du är! Vet du, det som känns jobbigast är känslan av att "bli ensam kvar" därinne i Försökt mindre än 12 månader, då så många goa tjejer plussat de senaste månaderna - inte minst du! Visst finns det fler tjejer kvar, men jag hade så gärna velat följas åt med dig och de andra i novembergänget och så här då.

    Men jag tar nya tag. Men först blir det definitivt choklad! Och kanske mysa i soffan med någon härligt film.
    Kram tillbaka!

Liknande trådar

  1. Morgontest avblåst - nu kom mensen :(
    By Hemliga Busan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 11:13
  2. Så kom mensen... :(
    By annanpannan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 17:25
  3. Larmet är avblåst
    By kossanrosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 15:03
  4. Var är mensen??
    By anonymt namn in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 09:59
  5. Mensen är här...
    By Ullen in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 13:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar