Sluta med vagn
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Sluta med vagn

    Ni som har fler barn, när har ni slutat med vagn innan?
    lill fröken går ju mest hela tiden nu men vi har en sulky vid vissa tillfällen där vi ska gå längre promenader osv.
    men när brukar man sluta?
  2. 1
    Sluta med vagn Ni som har fler barn, när har ni slutat med vagn innan?
    lill fröken går ju mest hela tiden nu men vi har en sulky vid vissa tillfällen där vi ska gå längre promenader osv.
    men när brukar man sluta?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Vi har iofs. inte flera barn, men jag svarar ändå Vi har en paraplysulky till sonen, det är allt. Väldigt sällan vi använder den, senaste tiden har vi använt den om han klagat på träningsvärk eller nåt sånt. Annars går han.
    Så den får stå ihopvikt i hallen (ur vägen) och så tar vi den när andan faller på. =)
  4. 2
    Vi har iofs. inte flera barn, men jag svarar ändå Vi har en paraplysulky till sonen, det är allt. Väldigt sällan vi använder den, senaste tiden har vi använt den om han klagat på träningsvärk eller nåt sånt. Annars går han.
    Så den får stå ihopvikt i hallen (ur vägen) och så tar vi den när andan faller på. =)
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Båda mina barn

    har slutat åka vagn vid ca 2,5. Sedan har vi haft den vid speciella tillfällen, t ex på semestern när de har behövt sova och vi inte varit hemma eller om vi har varit på marknad eller dyl. (Just nu åker Love vagn även om vi bara ska till parkeringen för han har stukat sin fot och kan inte stödja på den alls.)
  6. 3
    Båda mina barn har slutat åka vagn vid ca 2,5. Sedan har vi haft den vid speciella tillfällen, t ex på semestern när de har behövt sova och vi inte varit hemma eller om vi har varit på marknad eller dyl. (Just nu åker Love vagn även om vi bara ska till parkeringen för han har stukat sin fot och kan inte stödja på den alls.)
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Vi har kvar vår Emmaljunga City Cross + syskonvagnen från Babytravel... Eric vill åka vagn ibland, det skiftar beroende på vilken dag det är men visst har jag börjat fundera på att sälja dubbelvagnen. Åh, så skönt det blir när vagnarna är ett minne blott, de tar ju så mycket plats
  8. 4
    Vi har kvar vår Emmaljunga City Cross + syskonvagnen från Babytravel... Eric vill åka vagn ibland, det skiftar beroende på vilken dag det är men visst har jag börjat fundera på att sälja dubbelvagnen. Åh, så skönt det blir när vagnarna är ett minne blott, de tar ju så mycket plats

Liknande trådar

  1. Vagn eller inte vagn... (hjälp)
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 16:07
  2. Sluta röka mot sluta snusa
    By Ammis mamma in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 15:02
  3. Apropå att sluta med vagn
    By villemoa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 12:59
  4. Sluta nattamma=sluta helt o hållet?
    By Ida m. Lova in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 11:44
  5. Sluta nattamma=sluta amma helt?
    By tizbe in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 18:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar