Måste skriva av mej
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Måste skriva av mej

    känner att min panik växer..men vet att det inte gör saken bättre...behöver någon att prata med,men vet att det inte hjälper...måste snart få känna glädje i mer än en-två dagar innan jag dyker in i deppigheten igen..orkar jag..?Måste orka..för familjen...ska till doktorn om drygt en vecka..vi ska ev.börja med en stämningsstabiliserande medicin...jag måste få känna glädje till livet för det här mäktar ingen med..känner mej hyfsat glad en-två dagar sen är jag nere i tre ca..svårt att glädjas de bra dagarna..hoppet slås hela tiden undan..
  2. 1
    Måste skriva av mej känner att min panik växer..men vet att det inte gör saken bättre...behöver någon att prata med,men vet att det inte hjälper...måste snart få känna glädje i mer än en-två dagar innan jag dyker in i deppigheten igen..orkar jag..?Måste orka..för familjen...ska till doktorn om drygt en vecka..vi ska ev.börja med en stämningsstabiliserande medicin...jag måste få känna glädje till livet för det här mäktar ingen med..känner mej hyfsat glad en-två dagar sen är jag nere i tre ca..svårt att glädjas de bra dagarna..hoppet slås hela tiden undan..
  3. AnnaMaria K
    #2
    Jag känner igen mig i det du skriver ! Är själv inne i en djup svacka just nu och har ingen riktig ork till något. har börjat med ny medicin idag men nu tar det ju ett par veckor innan den verkar. Suck. Men vi måste våga hoppas att det blir bättre, eller hur ? *kram*
  4. 2
    Jag känner igen mig i det du skriver ! Är själv inne i en djup svacka just nu och har ingen riktig ork till något. har börjat med ny medicin idag men nu tar det ju ett par veckor innan den verkar. Suck. Men vi måste våga hoppas att det blir bättre, eller hur ? *kram*
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Jag har bytat sen i oktober -08..känns hopplöst..men man måste väl hoppas...vad har du börjat med för medicin?Hoppas den hjälper..kram!


    Jag känner igen mig i det du skriver ! Är själv inne i en djup svacka just nu och har ingen riktig ork till något. har börjat med ny medicin idag men nu tar det ju ett par veckor innan den verkar. Suck. Men vi måste våga hoppas att det blir bättre, eller hur ? *kram*
  6. 3
    Jag har bytat sen i oktober -08..känns hopplöst..men man måste väl hoppas...vad har du börjat med för medicin?Hoppas den hjälper..kram!


    Jag känner igen mig i det du skriver ! Är själv inne i en djup svacka just nu och har ingen riktig ork till något. har börjat med ny medicin idag men nu tar det ju ett par veckor innan den verkar. Suck. Men vi måste våga hoppas att det blir bättre, eller hur ? *kram*
  7. AnnaMaria K
    #4
    Jag har börjat med Sertralin. Vet inte om jag vågar hoppas på den, får väl bara vänta och se. Har lidit av depression i ganska många år och jag har också mycket oro och ångest.
  8. 4
    Jag har börjat med Sertralin. Vet inte om jag vågar hoppas på den, får väl bara vänta och se. Har lidit av depression i ganska många år och jag har också mycket oro och ångest.

Liknande trådar

  1. Måste skriva av mig :(
    By Anonym in forum Tonåringar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-05-28, 14:01
  2. måste skriva av mej...
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 22:28
  3. Jag måste få skriva...
    By Anna30 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 23:32
  4. Åhh, måste skriva av mej!
    By supermorsan in forum Ensamförälder
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 23:38
  5. Måste skriva..
    By Anonym T in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 11:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar