Nu är han här!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Nu är han här!

    Den 18/3 föddes vår Malte! Han kom till världen med urakut snitt och fick tillbringa sina första dagar på neo. Sedan i måndags är vi hemma och njuter av vår underbara lilla Malte.

    /frida

    Vill ni läsa om Maltes födelse så kika in på min blogg www.fridabloggar.blogspot.com
    Frida med Natanael -03, Love -05, Tyra -07 o Malte -10

    fridabloggar.blogspot.com
    www.lind.be
  2. 1
    Nu är han här! Den 18/3 föddes vår Malte! Han kom till världen med urakut snitt och fick tillbringa sina första dagar på neo. Sedan i måndags är vi hemma och njuter av vår underbara lilla Malte.

    /frida

    Vill ni läsa om Maltes födelse så kika in på min blogg www.fridabloggar.blogspot.com
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Stort Grattis till er fina pojke!!! Jätte fint namn ni har valt

    Men, fy vilken resa ni har varit med om. Fruktansvärd men lycklig med ett lyckligt slut. Jag får tårar i ögonen av att läsa er berättelse om lilla Maltes födelse.
    Fantastiskt att allt gick gick så bra trots allt, och att lilla Malte nu får vara hemma tillsammans med er.

    Massa kramar
  4. 2
    Stort Grattis till er fina pojke!!! Jätte fint namn ni har valt

    Men, fy vilken resa ni har varit med om. Fruktansvärd men lycklig med ett lyckligt slut. Jag får tårar i ögonen av att läsa er berättelse om lilla Maltes födelse.
    Fantastiskt att allt gick gick så bra trots allt, och att lilla Malte nu får vara hemma tillsammans med er.

    Massa kramar
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Stort grattis till er vackra fina pojke!
    Jag var med om något liknande vid min första förlossning. Minns det med skräck, men även för oss vände det förvånansvärt snabbt. Från att ha varit riktigt sjuk med befarade hjärnskador pga syrebrist så blev Miranda frisk och vi var hemma från barnkliniken efter sex dagar.

    Vad skönt det är med lyckliga slut.

    Grattis än en gång och varm kram.
  6. 3
    Stort grattis till er vackra fina pojke!
    Jag var med om något liknande vid min första förlossning. Minns det med skräck, men även för oss vände det förvånansvärt snabbt. Från att ha varit riktigt sjuk med befarade hjärnskador pga syrebrist så blev Miranda frisk och vi var hemma från barnkliniken efter sex dagar.

    Vad skönt det är med lyckliga slut.

    Grattis än en gång och varm kram.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Och just ja, Miranda föddes också den 18:e mars!
  8. 4
    Och just ja, Miranda föddes också den 18:e mars!
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Stort grattis till eran Malte. Vad skönt att allt gick bra. Förstår dej hur det kändes med det urakuta snittet men dom är ju otroligt snabba när dom har tryckt på knappen o bebis är ute. Jag fick oxå ligga länge på uppvaket innan jag fick veta nånting. Tack för att du dela med dej av din berättelse.
  10. 5
    Stort grattis till eran Malte. Vad skönt att allt gick bra. Förstår dej hur det kändes med det urakuta snittet men dom är ju otroligt snabba när dom har tryckt på knappen o bebis är ute. Jag fick oxå ligga länge på uppvaket innan jag fick veta nånting. Tack för att du dela med dej av din berättelse.
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Grattis! Vilket fint slut på en dramatisk förlossning... Vi var på neo ett dygn, och även om hon var friskare så var det verkligen uppslitande, man blir helt utmattad av all änglsan och känslosvallet (som att det inte räckte att vara nyförlsöt)
    Grattis iaf, hoppas ni kan känna lugn och glädje nu!
  12. 6
    Grattis! Vilket fint slut på en dramatisk förlossning... Vi var på neo ett dygn, och även om hon var friskare så var det verkligen uppslitande, man blir helt utmattad av all änglsan och känslosvallet (som att det inte räckte att vara nyförlsöt)
    Grattis iaf, hoppas ni kan känna lugn och glädje nu!
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Usch, jag sitter och gråter när jag läser berättelsen. Fy, vad hemskt! Vad hjälplös man måste känna sig i en sån situation! Men så skönt att det, trots allt, gått bra.

    Grattis till sonen!
    /sagt med snörvel i näsan och tårar i ögonen.
  14. 7
    Usch, jag sitter och gråter när jag läser berättelsen. Fy, vad hemskt! Vad hjälplös man måste känna sig i en sån situation! Men så skönt att det, trots allt, gått bra.

    Grattis till sonen!
    /sagt med snörvel i näsan och tårar i ögonen.
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8
    grattis till stora lillebror! vilken tur att det gick så bra tillslut! många kramar
  16. 8
    grattis till stora lillebror! vilken tur att det gick så bra tillslut! många kramar
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    Grattis till lilla/stora Malte! Har tårar i ögonen av att läsa om er upplevelse, tack och lov för modern medicin.
  18. 9
    Grattis till lilla/stora Malte! Har tårar i ögonen av att läsa om er upplevelse, tack och lov för modern medicin.
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    Grattis! Vad bra att allt ändå verkar gått bra, man är ju tacksam över den sjukvård vi har! Och det blir bara ljusare och varmare, härligt!
  20. 10
    Grattis! Vad bra att allt ändå verkar gått bra, man är ju tacksam över den sjukvård vi har! Och det blir bara ljusare och varmare, härligt!
  21. Medlem sedan
    Mar 2005
    #11
    Stort grattis till lillebror. Vilket fint namn han fått!
  22. 11
    Stort grattis till lillebror. Vilket fint namn han fått!
  23. Medlem sedan
    Jun 2006
    #12
    Grattis!
  24. 12
    Grattis!
  25. Medlem sedan
    Jun 2006
    #13
    läste nu din födelseberättelse, och kan inte tänka mig skräcken ni kände, vilken fantastisk tur i oturen att allt gått så bra! lycka till framöver med lille malte
  26. 13
    läste nu din födelseberättelse, och kan inte tänka mig skräcken ni kände, vilken fantastisk tur i oturen att allt gått så bra! lycka till framöver med lille malte
  27. Medlem sedan
    Jan 2006
    #14
    Grattis till Malte!!!Tårarna rann ordentligt när jag läste din berättelse,tack och lov att allt slutade väl!
    Ta hand om varandra :-) Och grattis igen..
  28. 14
    Grattis till Malte!!!Tårarna rann ordentligt när jag läste din berättelse,tack och lov att allt slutade väl!
    Ta hand om varandra :-) Och grattis igen..
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Stort gratis till underverket !!!
  30. 15
    Stort gratis till underverket !!!
  31. Medlem sedan
    Aug 2006
    #16
    GRATTIS skulle det ju stå så klart!!!
  32. 16
    GRATTIS skulle det ju stå så klart!!!
  33. Medlem sedan
    Jul 2007
    #17
    GRATTIS! Vilken tur att det ordnade sig till slut, vilken mardröm! Njut av lilleman nu och ha det gott!
  34. 17
    GRATTIS! Vilken tur att det ordnade sig till slut, vilken mardröm! Njut av lilleman nu och ha det gott!
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    Ojojojojoj! Vilken mardröm! Vilken tur att ni fick vakna ur den och allt blev bra. Lilla söta Malte klarade sig! Grattis så jättemycket till raketen!

    Stor kram
    Sanna
  36. 18
    Ojojojojoj! Vilken mardröm! Vilken tur att ni fick vakna ur den och allt blev bra. Lilla söta Malte klarade sig! Grattis så jättemycket till raketen!

    Stor kram
    Sanna
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar