förväntan och skräckblanda glädje
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    förväntan och skräckblanda glädje

    Oj! Tre dagar innan mens och ett blått plus - nog har jag känt det senaste veckan men det känns STORT! Kanske, kanske får A och B ett syskon 8 december!
  2. 1
    förväntan och skräckblanda glädje Oj! Tre dagar innan mens och ett blått plus - nog har jag känt det senaste veckan men det känns STORT! Kanske, kanske får A och B ett syskon 8 december!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Super grattis! härlig när det trillar in fler och fler som plussar! En annan väntar idogt på BIM som kanske är på onsdag! (fick MF 25/1, inte fått ng mens ännu)
  4. 2
    Super grattis! härlig när det trillar in fler och fler som plussar! En annan väntar idogt på BIM som kanske är på onsdag! (fick MF 25/1, inte fått ng mens ännu)
  5. bebislycka 2010!!
    #3
    Grattis!

    Och välkommen till gruppen du också! Känns skönt att det börjar fylla på med lite mer folk...
  6. 3
    Grattis!

    Och välkommen till gruppen du också! Känns skönt att det börjar fylla på med lite mer folk...
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Ha nu kom du på mig :-). Jag kunde inte riktigt vänta, testat positiv redan i söndags men det var knappt avläsbart (tester från testlagret)...tänkte då vänta till onsdag men...se du det gick ju inte riktigt heller...med ny lön på VISA, sprang jag raskt ner till apoteket och införskaffade försäkerhets skull 2 st clearblue test. Ganska snabbt och tydligt plus... uppenbarade sig...Självklart är jag glad...men i o m MF 25/1 så är jag lite orolig, vill ändå njuta från nu! Natti natti
  8. 4
    Ha nu kom du på mig :-). Jag kunde inte riktigt vänta, testat positiv redan i söndags men det var knappt avläsbart (tester från testlagret)...tänkte då vänta till onsdag men...se du det gick ju inte riktigt heller...med ny lön på VISA, sprang jag raskt ner till apoteket och införskaffade försäkerhets skull 2 st clearblue test. Ganska snabbt och tydligt plus... uppenbarade sig...Självklart är jag glad...men i o m MF 25/1 så är jag lite orolig, vill ändå njuta från nu! Natti natti

Liknande trådar

  1. Spänd förväntan.
    By Mrs_K in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 13:20
  2. Oro & förväntan
    By karinlj_84 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-05-29, 14:11
  3. oro och förväntan
    By HeLenAoMagnus in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 17:22
  4. Dag tre-över förväntan.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-07-02, 19:01
  5. Delad glädje är.... eeehh trippel glädje
    By Anonym idag in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-25, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar