Håller tummer och tår... BIM +3 eller 4
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Håller tummer och tår... BIM +3 eller 4

    Jag har inte fått min mens, skulle haft den i fredags... det känns som att den är på väg men ändå inte... Inte en enda bloddroppe så långt ögat kan nå, och inte några skumma flytningar heller... så jag tog ett gravtest imorse, helt trist och negativt minustecken... . Men mina bröst är himla spända o fylliga, tajt känsla i "tjejmagen", o halsbränna som jag alltid har.. ja, men så de brukar kännas innan mens liksom. Vi har försökt i ett par månader, och jag hoppas att det inte tar allt för långt tid.. men försöker inte tänka på det eftersom man blir så besviken annars... Min man sa idag att jag inte får bli alltför ledsen om mensen ändå kommer. Men jag håller ändå tummar o tår. Funderar på om jag ska köpa mig ett nytt test imorgon eller om jag ska vänta till på onsdag eller torsdag. Vad ska jag göra?! Hej Hopp!
  2. 1
    Håller tummer och tår... BIM +3 eller 4 Jag har inte fått min mens, skulle haft den i fredags... det känns som att den är på väg men ändå inte... Inte en enda bloddroppe så långt ögat kan nå, och inte några skumma flytningar heller... så jag tog ett gravtest imorse, helt trist och negativt minustecken... . Men mina bröst är himla spända o fylliga, tajt känsla i "tjejmagen", o halsbränna som jag alltid har.. ja, men så de brukar kännas innan mens liksom. Vi har försökt i ett par månader, och jag hoppas att det inte tar allt för långt tid.. men försöker inte tänka på det eftersom man blir så besviken annars... Min man sa idag att jag inte får bli alltför ledsen om mensen ändå kommer. Men jag håller ändå tummar o tår. Funderar på om jag ska köpa mig ett nytt test imorgon eller om jag ska vänta till på onsdag eller torsdag. Vad ska jag göra?! Hej Hopp!
  3. bebislycka 2010!!
    #2
    Hoppas du får ditt plus snart...

    Hade själv en ovanligt lång cykel i dec-jan, många tankar, funderingar och test hanns med innan mensen till slut kom... Efter 50 dagars cykel... Så jag vet hur jobbigt det kan vara att gå och vänta och hoppas på ett plus som aldrig vill visa sig... Håller tummarna för att ditt plus kommer snart!
  4. 2
    Hoppas du får ditt plus snart...

    Hade själv en ovanligt lång cykel i dec-jan, många tankar, funderingar och test hanns med innan mensen till slut kom... Efter 50 dagars cykel... Så jag vet hur jobbigt det kan vara att gå och vänta och hoppas på ett plus som aldrig vill visa sig... Håller tummarna för att ditt plus kommer snart!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Här hålls också allt vad det bara går!
  6. 3
    Här hålls också allt vad det bara går!
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    håller oxå tummar & tår, jag skulle köpt ett clear blue, pålitliga!
  8. 4
    håller oxå tummar & tår, jag skulle köpt ett clear blue, pålitliga!
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Jag köpte ett ACO-test som jag aldrig provat förrut. De var helskumma, knappt att de blev ett streck i testfönstret... Blev sur och slängde stickan efter fem minuter, då de visade ett svagt svagt streck i testrutan och inget i svarsrutan. Sedan gick jag o fika med en kompis o smällde i mig en halv kokosboll, sedan ville jag bara kräkas. BLÄ! Det är något som inte stämmer, men kan inte sätta fingret på det. Jag är väl skengravid om inte annat. Suck! Är de Clearblue digital? Eller vilket är bäst?
  10. 5
    Jag köpte ett ACO-test som jag aldrig provat förrut. De var helskumma, knappt att de blev ett streck i testfönstret... Blev sur och slängde stickan efter fem minuter, då de visade ett svagt svagt streck i testrutan och inget i svarsrutan. Sedan gick jag o fika med en kompis o smällde i mig en halv kokosboll, sedan ville jag bara kräkas. BLÄ! Det är något som inte stämmer, men kan inte sätta fingret på det. Jag är väl skengravid om inte annat. Suck! Är de Clearblue digital? Eller vilket är bäst?
  11. Medlem sedan
    Dec 2008
    #6
    ja köp digital, de är de bästa!
  12. 6
    ja köp digital, de är de bästa!

Liknande trådar

  1. Äntligen tummer ur....
    By Ava_ in forum _1106 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-11, 16:33
  2. kan inte få tummer ur...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 14:37
  3. Håller alla på o röstar nu eller?
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 21:13
  4. Håller ni en tumme eller två för mi
    By noone01 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 14:41
  5. Lumberjacka eller Parkas, vilken håller längst?
    By Sofie m A-03 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar