Viggo sover sällan
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Viggo sover sällan

    Han har fått bra rutiner när det gäller nattsömnen och sover ca 20-07 (19-06 innan klockorna ställdes om). Vaknar han tidigt kan ha ta en lur men bara framför en film eller i bilen. Jag tycker det är skönt att han slutat sova på dagen. Hade blivit hemskt mycket sovtider att passa om båda två skulle sova. Kan tillägga också att det tagit hemsk lång tid för honom avv vänja sig av med sovandet. Det började redan efter semester i somras. Hösten har varit jobbig då hans dygnsrytm blev lite olika från dag till dag beroende på om han sov eller inte.
  2. 1
    Viggo sover sällan Han har fått bra rutiner när det gäller nattsömnen och sover ca 20-07 (19-06 innan klockorna ställdes om). Vaknar han tidigt kan ha ta en lur men bara framför en film eller i bilen. Jag tycker det är skönt att han slutat sova på dagen. Hade blivit hemskt mycket sovtider att passa om båda två skulle sova. Kan tillägga också att det tagit hemsk lång tid för honom avv vänja sig av med sovandet. Det började redan efter semester i somras. Hösten har varit jobbig då hans dygnsrytm blev lite olika från dag till dag beroende på om han sov eller inte.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Ja....det skulle ju vara ett svar till tråden under.....Fast det skadar ju iofs inte med lite fler trådar i detta forum.
  4. 2
    Ja....det skulle ju vara ett svar till tråden under.....Fast det skadar ju iofs inte med lite fler trådar i detta forum.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    Nytt namn!

    Gud vad jag spamar. Men jag kom på att jag måste berätta att jag bytt alias. Hette @nna förut. Behöll @ så det ska vara lite lättare att känna igen mig.
  6. 3
    Nytt namn! Gud vad jag spamar. Men jag kom på att jag måste berätta att jag bytt alias. Hette @nna förut. Behöll @ så det ska vara lite lättare att känna igen mig.

Liknande trådar

  1. det händer så sällan så sällan...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 22:37
  2. Det är sällan
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 09:43
  3. Det är så sällan...
    By Fröken Fräken in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 16:06
  4. Sällan..
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 14:41
  5. Nä, jag är för sällan...
    By U. med tre in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar