Kliver in här :)
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Kliver in här :)

    Omtumlad, skitglad och fruktansvärt lycklig efter det positiva testet.

    BF enligt sista mens 8/12
  2. 1
    Kliver in här :) Omtumlad, skitglad och fruktansvärt lycklig efter det positiva testet.

    BF enligt sista mens 8/12
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Åh va kul!!! Fasen jag får panik snart. Jag vill antingen få mens eller få ett positivt gravtest!!!
  4. 2
    Åh va kul!!! Fasen jag får panik snart. Jag vill antingen få mens eller få ett positivt gravtest!!!
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Jag skulle också ha haft mens i fredags så förhoppningsvis hamnar vi kring samma datum för BF

    Är dock lite fundersam på om jag egentligen hör till november... hade så himla lite mens förra gången, inte ens hälften mot vanligt (som brukar vara liten även då) och att plusset idag var så himla starkt.

    Hade ju bara gått 3 dagar över...

    Vad tror du/ni?
  6. 3
    Jag skulle också ha haft mens i fredags så förhoppningsvis hamnar vi kring samma datum för BF

    Är dock lite fundersam på om jag egentligen hör till november... hade så himla lite mens förra gången, inte ens hälften mot vanligt (som brukar vara liten även då) och att plusset idag var så himla starkt.

    Hade ju bara gått 3 dagar över...

    Vad tror du/ni?
  7. bebislycka 2010!!
    #4
    Grattis och välkommen till gruppen! Själv håller jag till i både november och december då mitt bf är 2/12... Och detta enl. ÄL och inte senaste mens, eftersom jag har haft långa/oregelbundna cykler... Kul att vi börjar bli lite fler här!
    Grattis igen!
  8. 4
    Grattis och välkommen till gruppen! Själv håller jag till i både november och december då mitt bf är 2/12... Och detta enl. ÄL och inte senaste mens, eftersom jag har haft långa/oregelbundna cykler... Kul att vi börjar bli lite fler här!
    Grattis igen!

Liknande trådar

  1. Kliver in hos er
    By Ellma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-09, 21:53
  2. Då kliver jag in
    By anonym in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 09:01
  3. Kliver in....
    By emmahelena in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 11:53
  4. Kliver in här, om jag får
    By Furis in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 18:47
  5. Tar och kliver in här
    By Väntar nr3 bf 21/6 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 19:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar