Barnakut och annat elände
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Barnakut och annat elände

    Jacob blev utskriven från barnsjukhuset i förmiddags. I tisdags åkte vi in för att han inte åt och drack och jag var rädd för att han var uttorkad. Han hade varit förkyld och haft feber i tre dagar. Efter en halv dag på akuten blev vi inlagda på infektionen och har legat där tills idag. Stackars lille Jacob. Blodprov, nålsättning, dropp, inhalering och syrgas. Nu mår han mycket bättre, men det visade sig att han hade dubbelsidig öroninflammation, astma och lunginflammation!!! Usch, vad dåligt samvete jag fick för att jag inte ens funderat på öronen. Han måste ha mått jättedåligt!
    Barnakuten var helt överhopad! Har ni klarat er från så dramatiska sjukdomar?!
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Barnakut och annat elände Jacob blev utskriven från barnsjukhuset i förmiddags. I tisdags åkte vi in för att han inte åt och drack och jag var rädd för att han var uttorkad. Han hade varit förkyld och haft feber i tre dagar. Efter en halv dag på akuten blev vi inlagda på infektionen och har legat där tills idag. Stackars lille Jacob. Blodprov, nålsättning, dropp, inhalering och syrgas. Nu mår han mycket bättre, men det visade sig att han hade dubbelsidig öroninflammation, astma och lunginflammation!!! Usch, vad dåligt samvete jag fick för att jag inte ens funderat på öronen. Han måste ha mått jättedåligt!
    Barnakuten var helt överhopad! Har ni klarat er från så dramatiska sjukdomar?!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2

    OJ vad jobbigt!!!

    Hoppas att Jacob kryar på sig snart!

    Vi har, peppar peppar, klarat oss hittills! Men just nu verkar det som att det går så otroligt mycket infektioner så att det är väl en tidsfråga!

    Många kramar! / L
    Lena med 3 barn
  4. 2
    OJ vad jobbigt!!! Hoppas att Jacob kryar på sig snart!

    Vi har, peppar peppar, klarat oss hittills! Men just nu verkar det som att det går så otroligt mycket infektioner så att det är väl en tidsfråga!

    Många kramar! / L
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Jotack, det är bättre, men inte helt bra ännu. Konstigt hur olika syskon kan vara. Storebror är nästan aldrig sjuk, men stackars lille Jacob lyckas få det mesta. Tålig är han dessutom.
  6. 3
    Jotack, det är bättre, men inte helt bra ännu. Konstigt hur olika syskon kan vara. Storebror är nästan aldrig sjuk, men stackars lille Jacob lyckas få det mesta. Tålig är han dessutom.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Hoppas lilla Jacob mår bättre nu! Usch vad hemskt när de små blir så sjuka. Peppar peppar har vi klarat oss från sjukhusbeök än så länge. Kram!
  8. 4
    Hoppas lilla Jacob mår bättre nu! Usch vad hemskt när de små blir så sjuka. Peppar peppar har vi klarat oss från sjukhusbeök än så länge. Kram!

Liknande trådar

  1. Inskolning:-(+annat elände
    By rut123 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 09:52
  2. strömavbrott och annat elände
    By ia-fia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 19:25
  3. Besökt Al barnakut...
    By -Helena m AoM- in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 13:59
  4. Borelia och annat elände...
    By Sussielull in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 00:17
  5. Lite annat än elände..
    By oja39 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 16:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar