oj oj oj.
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    oj oj oj.

    Hade tänkt vänta till tisdag iaf att testa, men kan inte hålla mig. BIM på lördag... Åker imorgon och köper ett test. Vill köpa testet som visar hur många veckor man har varit gravid... Snälla håll tummarna.
    Inga särskilda tecken, förutom att sambon säger att han tror att jag är gravid, det känns bara som det säger han. Och han har vetat de två tidigare gångerna så...
    Och så ÄLtestet som visade positivt i förmiddags... Kan ju betyda något
    Hoppas få joina er!!!
    Några gillar det ena, andra gillar annat. Det är därför alla flickor blir gifta och all mat äts upp //# Svenskt ordspråk
  2. 1
    oj oj oj. Hade tänkt vänta till tisdag iaf att testa, men kan inte hålla mig. BIM på lördag... Åker imorgon och köper ett test. Vill köpa testet som visar hur många veckor man har varit gravid... Snälla håll tummarna.
    Inga särskilda tecken, förutom att sambon säger att han tror att jag är gravid, det känns bara som det säger han. Och han har vetat de två tidigare gångerna så...
    Och så ÄLtestet som visade positivt i förmiddags... Kan ju betyda något
    Hoppas få joina er!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Hur gick de????? Hoppas hoppas.....
  4. 2
    Hur gick de????? Hoppas hoppas.....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar