lite synd om mig...
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    lite synd om mig...

    usch här kommer ett litet gnällinlägg från mig. Har ju under hela graviditeten sagt att jag sover så bra och bara får gå upp en gång per natt och kissa nu verkar det det vara slut på det roliga. Var hos bm igår och hon sa att bebis låg högt upp, tror minsann att bebis tog åt sig och flyttade ner ett par våningar efter det. Var uppe 7 ggr i natt på toa.. Har tappat räkning på hur många ggr jag varit idag...
    Är dessutom jättehostig vilket gör att jag får stanna och korsa benen för att inte kissa på mig. Tror jag åkt på flunsan som verkar gå runt här har feber och känner mig helt matt. Bad timing då vi ska ha gäster i helgen min käre man har dammat och dammsugit, putsat fönster idag medans jag knapp gjort något...
    Inget roligt att börja påsken och föräldraledighet så här, nu mot toan IGEN!
  2. 1
    lite synd om mig... usch här kommer ett litet gnällinlägg från mig. Har ju under hela graviditeten sagt att jag sover så bra och bara får gå upp en gång per natt och kissa nu verkar det det vara slut på det roliga. Var hos bm igår och hon sa att bebis låg högt upp, tror minsann att bebis tog åt sig och flyttade ner ett par våningar efter det. Var uppe 7 ggr i natt på toa.. Har tappat räkning på hur många ggr jag varit idag...
    Är dessutom jättehostig vilket gör att jag får stanna och korsa benen för att inte kissa på mig. Tror jag åkt på flunsan som verkar gå runt här har feber och känner mig helt matt. Bad timing då vi ska ha gäster i helgen min käre man har dammat och dammsugit, putsat fönster idag medans jag knapp gjort något...
    Inget roligt att börja påsken och föräldraledighet så här, nu mot toan IGEN!
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Ha ha, din stakare. Hosta inte , nys inte, bär inte tungt och för gudsskull skratta inte.
    Dax för knipövningar.
    Men snart har du det bästa o härligaste i världen och din kropp återkommer i form.

    http://tokmamma.blogspot.com/2010/04...kliga-jag.html
  4. 2
    Ha ha, din stakare. Hosta inte , nys inte, bär inte tungt och för gudsskull skratta inte.
    Dax för knipövningar.
    Men snart har du det bästa o härligaste i världen och din kropp återkommer i form.

    http://tokmamma.blogspot.com/2010/04...kliga-jag.html
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Fy din stackare, jag lider verkligen med dig, att hosta med en bebis som trycker mot blåsan är verkligen inte kul. Jag hoppas att du kryar på dig snabbt och att du har en skön påsk!
  6. 3
    Fy din stackare, jag lider verkligen med dig, att hosta med en bebis som trycker mot blåsan är verkligen inte kul. Jag hoppas att du kryar på dig snabbt och att du har en skön påsk!
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Usch och fy! Den där flunsan har varit och hälsat på hos oss. Det var 10-årige sonen som åkte på den. Som tur är har varken lilla Leo eller nån av oss andra fått den (ännu).
    Krypa på dig-kramen!
  8. 4
    Usch och fy! Den där flunsan har varit och hälsat på hos oss. Det var 10-årige sonen som åkte på den. Som tur är har varken lilla Leo eller nån av oss andra fått den (ännu).
    Krypa på dig-kramen!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Åh nej! Hoppas att du kryar på dig snabbt. Jag hade influensa när femman kom - fast alla sagt att kroppen väntar till flunsan är över kom han två veckor för bf! Men allt gick superbra - men jag tror att jag hostade ut honom.
  10. 5
    Åh nej! Hoppas att du kryar på dig snabbt. Jag hade influensa när femman kom - fast alla sagt att kroppen väntar till flunsan är över kom han två veckor för bf! Men allt gick superbra - men jag tror att jag hostade ut honom.

Liknande trådar

  1. Lite synd om mig
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 20:47
  2. Nu är det lite synd om mig
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 18:41
  3. lite synd
    By GladaKon in forum Sex & erotik
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 15:04
  4. Det är lite synd om mig i dag!
    By Kat m Viggo in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 07:22
  5. Lite synd om mig (OT)
    By Jessica m. R & C in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 10:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar