Påskhälsning
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Påskhälsning

    Jag har inte hunnit skriva så mycket i ankomstgruppen, men kikat in då och då. Det är inte lika lätt att hinna med internet och forum när man har två små vildbasare hemma...

    Ville bara skriva en liten påskhälsning och hoppas att påsken varit bra. I min blogg har jag lagt in foton från när mina barn målade min gravidmage som ett "påskägg". Ifall någon ville se. www.zoieli.blogspot.com

    Stor kram/Elisabeth bf 5 maj
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~

    Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega*, Ville och Mirakel nr 5 med bf 5 maj 2010

    Vendelas minnessida: www.zoieli.se/vendela
    Blogg om glädje och sorg: www.zoieli.blogspot.com
    Mejl: [email protected]

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~
  2. 1
    Påskhälsning Jag har inte hunnit skriva så mycket i ankomstgruppen, men kikat in då och då. Det är inte lika lätt att hinna med internet och forum när man har två små vildbasare hemma...

    Ville bara skriva en liten påskhälsning och hoppas att påsken varit bra. I min blogg har jag lagt in foton från när mina barn målade min gravidmage som ett "påskägg". Ifall någon ville se. www.zoieli.blogspot.com

    Stor kram/Elisabeth bf 5 maj
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    vilka fina bilder! och vad duktiga dom är på att måla.
    men väldigt tragiskt med dina små änglabarn. hemskt ledsen för er skull för det måste ha varit jättejobbigt att bearbeta.

    kram!!!
  4. 2
    vilka fina bilder! och vad duktiga dom är på att måla.
    men väldigt tragiskt med dina små änglabarn. hemskt ledsen för er skull för det måste ha varit jättejobbigt att bearbeta.

    kram!!!

Liknande trådar

  1. Påskhälsning
    By Zoieli in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 11:31
  2. påskhälsning
    By Pojkmammman in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 18:07
  3. Påskhälsning
    By Zoieli in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-08, 09:33
  4. Påskhälsning
    By Zoieli in forum Änglabarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 12:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar