Livstecken
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Livstecken

    En härlig dag med syrran och familj. Kändes som om det var en perfekt dag med familjen. Vi åkte slalom med barnen för första gången. Två timmar i backen men syrran åkte men jag gick brevid E och stöttade och höll i henne både i liften och neråt. Det var bara en liten knattebacke men det blev ändå träning, två timmar upp och ner i backen och däremellan lite tyngdlyftning i form av en 10 månaders baby.
    Kändes som en helt perfekt dag, fick hålla i systerdottern själv och E och kusinen fick åka slalom tillsammans med syrran som stöd på skidor.
    Kändes som en perfekt dag och allt kändes som att alla bråk och irritationer var borta.
    Kan inte nog beskriva vilken härlig dag det var. Allt kändes bra mellan oss, mig och syrran.
    En sådan där dag som jag alltid önskat kunde finnas.
    Under den här veckan har det mest varit irritation mellan oss.
    5 vuxna och 3 barn är för mycket för mig.
  2. 1
    Livstecken En härlig dag med syrran och familj. Kändes som om det var en perfekt dag med familjen. Vi åkte slalom med barnen för första gången. Två timmar i backen men syrran åkte men jag gick brevid E och stöttade och höll i henne både i liften och neråt. Det var bara en liten knattebacke men det blev ändå träning, två timmar upp och ner i backen och däremellan lite tyngdlyftning i form av en 10 månaders baby.
    Kändes som en helt perfekt dag, fick hålla i systerdottern själv och E och kusinen fick åka slalom tillsammans med syrran som stöd på skidor.
    Kändes som en perfekt dag och allt kändes som att alla bråk och irritationer var borta.
    Kan inte nog beskriva vilken härlig dag det var. Allt kändes bra mellan oss, mig och syrran.
    En sådan där dag som jag alltid önskat kunde finnas.
    Under den här veckan har det mest varit irritation mellan oss.
    5 vuxna och 3 barn är för mycket för mig.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2

    Härligt!

    Att du haft en underbar dag med skidåkning! Och det var ju jätte bra att du även haft en bra dag med din syster.
  4. 2
    Härligt! Att du haft en underbar dag med skidåkning! Och det var ju jätte bra att du även haft en bra dag med din syster.

Liknande trådar

  1. Livstecken
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 12:13
  2. Livstecken
    By Little in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 19:31
  3. Livstecken..
    By Nidavi in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 23:29
  4. Livstecken
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 16:06
  5. Livstecken
    By pingu m Edvin o Ivar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar