Har en ny grupp.... ;-)
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Har en ny grupp.... ;-)

    Hello på er, hoppas ni haft en kanonhärlig och god påsk!

    Hinner ju aldrig skriva ngt här typ.....Har"skrivit" in mig på Ankomst okt 2010 ;-)) Ni vet ju hur låååångt och jobbigt det var att få Eddie, så vi kunde aldrig drömma om att få barn igen, men så verkar det nu (förhoppningsvis! ;-)) Kommer väl bli galet hysteriskt haha!

    Har inte sagt till jobbet ännu, men här känns det ju lite safe att skriva (INTE på facebook).

    Ngn mer här inne som har en liten till på g?

    STOR kram till alla!
  2. 1
    Har en ny grupp.... ;-) Hello på er, hoppas ni haft en kanonhärlig och god påsk!

    Hinner ju aldrig skriva ngt här typ.....Har"skrivit" in mig på Ankomst okt 2010 ;-)) Ni vet ju hur låååångt och jobbigt det var att få Eddie, så vi kunde aldrig drömma om att få barn igen, men så verkar det nu (förhoppningsvis! ;-)) Kommer väl bli galet hysteriskt haha!

    Har inte sagt till jobbet ännu, men här känns det ju lite safe att skriva (INTE på facebook).

    Ngn mer här inne som har en liten till på g?

    STOR kram till alla!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Åh vad roligt med fler syskon, jättegrattis!! Stort lycka till.

    (Vi har inget mer syskon planerat i dagsläget men jag vet att det finns andra. )
  4. 2
    Åh vad roligt med fler syskon, jättegrattis!! Stort lycka till.

    (Vi har inget mer syskon planerat i dagsläget men jag vet att det finns andra. )
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Hej och grattis! Vad kul med en höstbebis.

    Jag känner mig nöjd med två i nuläget, känner att jag inte skulle orka med en vilde till men jag har inte riktigt beslutat mig för att aldrig få fler barn. Dock tänkte jag göra mig av bebiskläder och bebisgrejer men sånt kan man ju altid skaffa nytt.

    Hur lång tid tog det för er att bli gravida med Eddie?

    Hoppas du mår fint och nu vill vi ha fler rapporter om hur det framskrider
  6. 3
    Hej och grattis! Vad kul med en höstbebis.

    Jag känner mig nöjd med två i nuläget, känner att jag inte skulle orka med en vilde till men jag har inte riktigt beslutat mig för att aldrig få fler barn. Dock tänkte jag göra mig av bebiskläder och bebisgrejer men sånt kan man ju altid skaffa nytt.

    Hur lång tid tog det för er att bli gravida med Eddie?

    Hoppas du mår fint och nu vill vi ha fler rapporter om hur det framskrider
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Grattis!

    Kul för er med ett barn till! Håller tummarna att allt går bra och att det är en trevlig grupp du hamnat, ingen kan ju dock vara som våran
    /Helena
    Helena med Hannes -02 och Emil -04 och Maya 090322
  8. 4
    Grattis! Kul för er med ett barn till! Håller tummarna att allt går bra och att det är en trevlig grupp du hamnat, ingen kan ju dock vara som våran
    /Helena
  9. Medlem sedan
    Aug 2008
    #5
    Stort grattis och jag ser också fram emot att få rapporter framöver!
  10. 5
    Stort grattis och jag ser också fram emot att få rapporter framöver!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Grattis igen hörru! Och jag håller mitt löfte, jag tänker på lillbebisen en gång varje dag och håller tummarna för att allt går fint och att jag ska få ett sånt där underbart MMS från dig i oktober. Heja heja!
  12. 6
    Grattis igen hörru! Och jag håller mitt löfte, jag tänker på lillbebisen en gång varje dag och håller tummarna för att allt går fint och att jag ska få ett sånt där underbart MMS från dig i oktober. Heja heja!
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    Åh vad roligt, GRATTIS!
    Men du stannar väl härinne, hoppas jag?!

    Kramar
  14. 7
    Åh vad roligt, GRATTIS!
    Men du stannar väl härinne, hoppas jag?!

    Kramar
  15. Medlem sedan
    Jul 2006
    #8
    Åh vad kul! Grattis!

    Inga syskon på gång här, inte nu i alla fall. Tror vi är nöjda med två barn, men håller dörrarna öppna... Men blir allt lite avis när jag läser om alla som har bebbar på gång... Vi har ett gäng bebbar på gång i släkten och man sneglar allt lite på de där magarna...

    Hur som helst - stort lycka till.
  16. 8
    Åh vad kul! Grattis!

    Inga syskon på gång här, inte nu i alla fall. Tror vi är nöjda med två barn, men håller dörrarna öppna... Men blir allt lite avis när jag läser om alla som har bebbar på gång... Vi har ett gäng bebbar på gång i släkten och man sneglar allt lite på de där magarna...

    Hur som helst - stort lycka till.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Tack tack snälla ni! Så klart jag e kvar här å kommer med rapport! ;-) Gör KUB imorrn å sedan bär det av till kanarieöarna en vecka! Hörs sen! Kram!
  18. 9
    Tack tack snälla ni! Så klart jag e kvar här å kommer med rapport! ;-) Gör KUB imorrn å sedan bär det av till kanarieöarna en vecka! Hörs sen! Kram!
  19. Medlem sedan
    Mar 2008
    #10
    Stort grattis! Vilken vecka är du i då? Det är så otroligt spännande med alla graviditeter som florerar här inne
  20. 10
    Stort grattis! Vilken vecka är du i då? Det är så otroligt spännande med alla graviditeter som florerar här inne
  21. Medlem sedan
    Aug 2005
    #11
    Grattis grattis! Det var en lång och jobbig resa för oxå att få första som kom efter 5års slit vi visste inte heller om vi skulle få något syskon men nästa gång tog det 6månader och då fick vi lilleman född 0903
    hade mens en gång och blev gravid igen och vi fick diskutera om vi ville ha en 3:a fick tyvärr mf i december men då hade vi redan vant oss med tanken på 3
    vi jobbade lite på det och jag är nu med i Ankomst Nov 2010 bf 10/11 Vad har du för bf?
  22. 11
    Grattis grattis! Det var en lång och jobbig resa för oxå att få första som kom efter 5års slit vi visste inte heller om vi skulle få något syskon men nästa gång tog det 6månader och då fick vi lilleman född 0903
    hade mens en gång och blev gravid igen och vi fick diskutera om vi ville ha en 3:a fick tyvärr mf i december men då hade vi redan vant oss med tanken på 3
    vi jobbade lite på det och jag är nu med i Ankomst Nov 2010 bf 10/11 Vad har du för bf?
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Grattis själv, vad roligt för er! jag har bf 12/10! ;-)
  24. 12
    Grattis själv, vad roligt för er! jag har bf 12/10! ;-)
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Tack! v 14 går jag in i idag ;-)) Vilka fler florerar?!! Jag hänger med dåligt nu känner jag förutom de stcokholmsmammor som jag träffar.... jag tjatar på dem! ;-)
  26. 13
    Tack! v 14 går jag in i idag ;-)) Vilka fler florerar?!! Jag hänger med dåligt nu känner jag förutom de stcokholmsmammor som jag träffar.... jag tjatar på dem! ;-)
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14
    Tack! Härligt att inte stänga dörren helt utan avvakta...
  28. 14
    Tack! Härligt att inte stänga dörren helt utan avvakta...
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Tack söta du! Kom igen nu du! ;-)
  30. 15
    Tack söta du! Kom igen nu du! ;-)
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16
    Tack! Emmy bara kom ;-) Men Eddie tog nog 4-5 år.... med ivf.... Detta är en helt galat spontangrav om man säger så ;-)
  32. 16
    Tack! Emmy bara kom ;-) Men Eddie tog nog 4-5 år.... med ivf.... Detta är en helt galat spontangrav om man säger så ;-)
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Hej och hå vad kul!!

    Stort grattis!
    Hoppas du är kvar här i alla fall. Om inte kommer vi hålla koll på dig i alla fall.

    I vår familj är det slut på bebisar nu.
  34. 17
    Hej och hå vad kul!!

    Stort grattis!
    Hoppas du är kvar här i alla fall. Om inte kommer vi hålla koll på dig i alla fall.

    I vår familj är det slut på bebisar nu.
  35. Medlem sedan
    Dec 2005
    #18
    oj 4-5 år det måste varit en tuff tid, vad skönt att det tog sig snabbare nu
  36. 18
    oj 4-5 år det måste varit en tuff tid, vad skönt att det tog sig snabbare nu

Liknande trådar

  1. fel grupp =)
    By Rosemary in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-04-25, 19:37
  2. FB-grupp.
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 17:54
  3. ny grupp sen?
    By Annamed5 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 08:16
  4. Ute-grupp
    By loppatoppa in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 19:18
  5. Ny grupp:-)
    By Cayenne-73 in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 20:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar