Upprop!!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Upprop!!

    Hörrni, vart ÄR ni alla?! Det var sååå många som det var otroligt längesen jag såg härinne. Vi har ju varit jättemånga här som skrivit väldigt flitigt. Nu är det ju stendött - trist! Försökte leta på en bf-lista eller liknande för att få fram alla, men hittade ingen..

    Kan inte alla ge sig tillkänna som fortfarande kikar in här?
    ♥ Rebecka med Jonna 060506 & Maja 090820 ♥
    ♥♥ Störst av allt är kärleken ♥♥

    Bloggen!
  2. 1
    Upprop!! Hörrni, vart ÄR ni alla?! Det var sååå många som det var otroligt längesen jag såg härinne. Vi har ju varit jättemånga här som skrivit väldigt flitigt. Nu är det ju stendött - trist! Försökte leta på en bf-lista eller liknande för att få fram alla, men hittade ingen..

    Kan inte alla ge sig tillkänna som fortfarande kikar in här?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    Jag....

    tittar ofta in här. Denna sidan kommer upp automatiskt när jag går in på AF.

    Tiden går fort. Våra "små" fyller ju snart fyra år......
    Nilla*
  4. 2
    Jag.... tittar ofta in här. Denna sidan kommer upp automatiskt när jag går in på AF.

    Tiden går fort. Våra "små" fyller ju snart fyra år......
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Jag kikar in, någon gång i veckan iaf!
  6. 3
    Jag kikar in, någon gång i veckan iaf!
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    jag. det är stor skillnad på denna grupp och min grupp från nov -02 (!) i aktivitet. visst är de lite trist...
  8. 4
    jag. det är stor skillnad på denna grupp och min grupp från nov -02 (!) i aktivitet. visst är de lite trist...
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Ja de e skillnad på grupper här inne...har ju tre skruttar och 5 aktiva grupper jag kikar in till men jag måste säga att de är rätt dött här inne nu.. men som sagt livet är ju så olika för oss alla.....
    Jag tittar in då och då när tid finns..kram från

    Åsa med Mli92,Engel05, GABRIEL06,Tindra08,Melker 09
  10. 5
    Ja de e skillnad på grupper här inne...har ju tre skruttar och 5 aktiva grupper jag kikar in till men jag måste säga att de är rätt dött här inne nu.. men som sagt livet är ju så olika för oss alla.....
    Jag tittar in då och då när tid finns..kram från

    Åsa med Mli92,Engel05, GABRIEL06,Tindra08,Melker 09
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6

    Jag är in i stort sett varje dag

    Tittar lite, fast skriver nog inte så ofta. Vet inte riktigt varför.

    Så kul att se vad alla goa mammor här gör, även om det inte händer så mycket.
  12. 6
    Jag är in i stort sett varje dag Tittar lite, fast skriver nog inte så ofta. Vet inte riktigt varför.

    Så kul att se vad alla goa mammor här gör, även om det inte händer så mycket.
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Jag kollar in men det är ytterst sällan. Har fullt upp med Ellen som ju blir 4 om nästan exakt en månad och lillebror Olle som är 14 månader nu och går stadigt sedan två veckor.

    Är dessutom mellan jobb som det så fint heter...
  14. 7
    Jag kollar in men det är ytterst sällan. Har fullt upp med Ellen som ju blir 4 om nästan exakt en månad och lillebror Olle som är 14 månader nu och går stadigt sedan två veckor.

    Är dessutom mellan jobb som det så fint heter...
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Jag kikar in lite då och då.

    Ja, tänk att våra majbarn snart blir 4 år... Elly anser att hon är stor nu och är enligt henne själv den som bestämmer i den här familjen. Mmmm, hon försöker ju i alla fall! Det är en fascinerande period när de små börjar bli barn istället för småbarn. Elly hoppar i sina ytterkläder, öppnar ytterdörren och förkunnar att hon ska knacka på hos grannen och så piper hon iväg. Min lilla plutta på väg ut i världen...! Kvar står mamma, både stolt och med ett sting i hjärtat.
  16. 8
    Jag kikar in lite då och då.

    Ja, tänk att våra majbarn snart blir 4 år... Elly anser att hon är stor nu och är enligt henne själv den som bestämmer i den här familjen. Mmmm, hon försöker ju i alla fall! Det är en fascinerande period när de små börjar bli barn istället för småbarn. Elly hoppar i sina ytterkläder, öppnar ytterdörren och förkunnar att hon ska knacka på hos grannen och så piper hon iväg. Min lilla plutta på väg ut i världen...! Kvar står mamma, både stolt och med ett sting i hjärtat.
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Jag är med lite då & då! Vi är kanske inte så många längre och det är ju synd. Får kanske försöka få till en återträff ngnstans i landet så att vi kan träffas?


    Kramar...
  18. 9
    Jag är med lite då & då! Vi är kanske inte så många längre och det är ju synd. Får kanske försöka få till en återträff ngnstans i landet så att vi kan träffas?


    Kramar...
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10
    Ajaj kapten, här är jag med! Hinner inte med att skriva nåt men tittar flera gånger varje vecka om ni andra skrivit...

    Jag skulle vilja att vi kunde få till en träff igen för alla som vill och kan? Fast när, var hur?????
  20. 10
    Ajaj kapten, här är jag med! Hinner inte med att skriva nåt men tittar flera gånger varje vecka om ni andra skrivit...

    Jag skulle vilja att vi kunde få till en träff igen för alla som vill och kan? Fast när, var hur?????
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    Tittar in rätt ofta, men skriver inte så mycket (som alla andra... ;-)
  22. 11
    Tittar in rätt ofta, men skriver inte så mycket (som alla andra... ;-)
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12
    Jag är nästan aldrig här måste jag tyvärr erkänna . Tiden finns helt enkelt inte för det just nu men jag hoppas på ljusning snart.
    Senvintern/våren här har inneburit köp av BR-radhus här i Lund som i sig drog med sig tillpiffning av vår nuvarande lägenhet som skulle ut till försäljning.
    Sen har båda tjejerna börjat dagis 1 februari (med efterföljande magsjuka och vattkoppor på båda ) och jag jobbar numera 80 %.
    Samtidigt håller jag på att ta körkort - fått tid för uppskrivning och uppkörning nu *nervös*.
    Helgen som var började vi flytta och stora lasset går på söndag!
    Nu fick ni lite uppdatering om vad som sker här iaf .

    Kan vi inte försöka komma igång lite här inne igen? Det är så många trevliga här inne som hade varit kul att höra mer av? Nån som kunde knåpa ihop lite enkäter tex, det gillar jag . Är det ingen annan som kan får jag nog återkomma när jag har lite tid över... förhoppningsvis snart...
  24. 12
    Jag är nästan aldrig här måste jag tyvärr erkänna . Tiden finns helt enkelt inte för det just nu men jag hoppas på ljusning snart.
    Senvintern/våren här har inneburit köp av BR-radhus här i Lund som i sig drog med sig tillpiffning av vår nuvarande lägenhet som skulle ut till försäljning.
    Sen har båda tjejerna börjat dagis 1 februari (med efterföljande magsjuka och vattkoppor på båda ) och jag jobbar numera 80 %.
    Samtidigt håller jag på att ta körkort - fått tid för uppskrivning och uppkörning nu *nervös*.
    Helgen som var började vi flytta och stora lasset går på söndag!
    Nu fick ni lite uppdatering om vad som sker här iaf .

    Kan vi inte försöka komma igång lite här inne igen? Det är så många trevliga här inne som hade varit kul att höra mer av? Nån som kunde knåpa ihop lite enkäter tex, det gillar jag . Är det ingen annan som kan får jag nog återkomma när jag har lite tid över... förhoppningsvis snart...
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13
    Jag kikar in ibland (väldigt sällan) men har inte skrivit på flera år... Har hunnit få en till liten som är 1,5 år nu. Livet med fyra barn tar massor av tid och jag har varit usel på att skriva här.
    Massor av grattis till er all som fått tillökning och många kramar till alla stolta mammor och blivande fyraåringar!
    Anna med Albin, Edvin, Vilmer och Malva
  26. 13
    Jag kikar in ibland (väldigt sällan) men har inte skrivit på flera år... Har hunnit få en till liten som är 1,5 år nu. Livet med fyra barn tar massor av tid och jag har varit usel på att skriva här.
    Massor av grattis till er all som fått tillökning och många kramar till alla stolta mammor och blivande fyraåringar!
    Anna med Albin, Edvin, Vilmer och Malva
  27. Medlem sedan
    Nov 2005
    #14
    Jag! Men sällan. Så trist ju när inget händer. Men nu ser jag ju att fler faktiskt är här så då ska jag försöka vara här mer!

    Ha det bra i vårsolen/regnet!
  28. 14
    Jag! Men sällan. Så trist ju när inget händer. Men nu ser jag ju att fler faktiskt är här så då ska jag försöka vara här mer!

    Ha det bra i vårsolen/regnet!
  29. Medlem sedan
    Jan 2006
    #15
    jag kikar in nån gång ibland.
  30. 15
    jag kikar in nån gång ibland.
  31. Medlem sedan
    Feb 2004
    #16
    vi är här!

    Jag kollar in med jämna mellanrum och har väl skrivit några enstaka inlägg. VI har en hektisk period med willis som precis som ni andra beskriver" tycker att han är stor" och kan bestämma allt själv.
    Men som däremellan leker bibliotek, vill lära sig allt om alla fågelarter och pussas o kramas.
    Jag håller deffinitivt med om att det vore kul om det blev mer fart här...
    Kram Kajsa
  32. 16
    vi är här!

    Jag kollar in med jämna mellanrum och har väl skrivit några enstaka inlägg. VI har en hektisk period med willis som precis som ni andra beskriver" tycker att han är stor" och kan bestämma allt själv.
    Men som däremellan leker bibliotek, vill lära sig allt om alla fågelarter och pussas o kramas.
    Jag håller deffinitivt med om att det vore kul om det blev mer fart här...
    Kram Kajsa
  33. Medlem sedan
    Mar 2003
    #17
    Har inte tittat in på evigheter men nu så!
  34. 17
    Har inte tittat in på evigheter men nu så!
  35. Medlem sedan
    Oct 1999
    #18
    Har glömt av denna sida faktiskt. Är väldigt sällan här! Iaf så har ju nya tillskottet kommit för några månader sen. Damian föddes 2 januari och kom som ett skott. 0-10cm på 2½ timme. Krystade i 5 min (4 krystningar).

    Om några veckor går hans pappa på ledighet och jag jobbar, har redan börjat jobba lite smått. =)

    Hoppas att ni alla har det bra. Spec. Ida m A o V!
  36. 18
    Har glömt av denna sida faktiskt. Är väldigt sällan här! Iaf så har ju nya tillskottet kommit för några månader sen. Damian föddes 2 januari och kom som ett skott. 0-10cm på 2½ timme. Krystade i 5 min (4 krystningar).

    Om några veckor går hans pappa på ledighet och jag jobbar, har redan börjat jobba lite smått. =)

    Hoppas att ni alla har det bra. Spec. Ida m A o V!
  37. Medlem sedan
    Jun 2002
    #19
    Men GRATTIS till Damian! Vad snabbt han kom ut, hoppas det gick bra med allt.

    Med oss är det bra. Det är dagar då man helt glömmer bort branden konstigt nog. Mest sörjer jag väl alla minnessaker, barnens första kläder och sånt nostalgiskt, ärvda prytlar mm. Men minnena finns ju kvar och det blir nya saker med nya minnen hela tiden Tack för omtanken! Kram
  38. 19
    Men GRATTIS till Damian! Vad snabbt han kom ut, hoppas det gick bra med allt.

    Med oss är det bra. Det är dagar då man helt glömmer bort branden konstigt nog. Mest sörjer jag väl alla minnessaker, barnens första kläder och sånt nostalgiskt, ärvda prytlar mm. Men minnena finns ju kvar och det blir nya saker med nya minnen hela tiden Tack för omtanken! Kram
  39. Jenny m Max o Molly
    #20
    Hejsan. Jag brukar kolla varje vecka, men mycket har hänt i det sista och nu har det gått över en månad.. Uj uj... Min lille Max har ju fyllt hela 4 år nu så det är inga små bebisar vi har längre. Kul att se att så många fortfarande läser!
  40. 20
    Hejsan. Jag brukar kolla varje vecka, men mycket har hänt i det sista och nu har det gått över en månad.. Uj uj... Min lille Max har ju fyllt hela 4 år nu så det är inga små bebisar vi har längre. Kul att se att så många fortfarande läser!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. UPPROP
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 10:25
  2. Hej-upprop!
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 15:42
  3. Upprop!
    By Annita in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 12:15
  4. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  5. UPPROP
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar