Avslöjad
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Avslöjad

    Var med mina vänninor och åt på restaurang i går och hade det jättemysigt.
    Jag drog en vals om att gubben kom hem sent och jag blev tvungen att ta bilen
    för att komma i tid och kunde tyvärr inte ta något vin till den goda maten.
    Det var ingen som sa något om det utan en ammade och en åt pencilin och en kände sig dassig och hostade så det var nog om det...

    När vi hade ätit och skulle gå hemmåt var det en som såg min mage och frågade då lite försiktigt om det var en till på g eller om det bara var den goda maten och kunde då inte ljunga och sååå skönt att få skvallra
  2. 1
    Avslöjad Var med mina vänninor och åt på restaurang i går och hade det jättemysigt.
    Jag drog en vals om att gubben kom hem sent och jag blev tvungen att ta bilen
    för att komma i tid och kunde tyvärr inte ta något vin till den goda maten.
    Det var ingen som sa något om det utan en ammade och en åt pencilin och en kände sig dassig och hostade så det var nog om det...

    När vi hade ätit och skulle gå hemmåt var det en som såg min mage och frågade då lite försiktigt om det var en till på g eller om det bara var den goda maten och kunde då inte ljunga och sååå skönt att få skvallra
  3. Anonymaja 8+4 (8+3)
    #2
    ....jag det är avslöjande det där vinet! Eller icke-vinet...


    Själv satt jag och drack på ett och samma glas vin i 4-5 timmar under en middag i lördags, och ingen märkte att det inte försvann något ur mitt glas! I slutet sa jag åt sambon; hå, hå, nu räcker det med vin för mig, kan du hjälpa mig att dricka upp mitt glas?!?
    Fick säkert i mig en klunk eller två alltsomallt, men det var inte några stora mängder!

    Kul att det går att luras!

    Fick du avslöja dig för alla eller bara för någon där efter middagen?
  4. 2
    ....jag det är avslöjande det där vinet! Eller icke-vinet...


    Själv satt jag och drack på ett och samma glas vin i 4-5 timmar under en middag i lördags, och ingen märkte att det inte försvann något ur mitt glas! I slutet sa jag åt sambon; hå, hå, nu räcker det med vin för mig, kan du hjälpa mig att dricka upp mitt glas?!?
    Fick säkert i mig en klunk eller två alltsomallt, men det var inte några stora mängder!

    Kul att det går att luras!

    Fick du avslöja dig för alla eller bara för någon där efter middagen?

Liknande trådar

  1. Avslöjad
    By Stina2 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 10:43
  2. Avslöjad!
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 18:35
  3. Avslöjad
    By Tigertassa in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 09:12
  4. Avslöjad!
    By /C i v. 10 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 15:10
  5. På tal om avslöjad..
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 11:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar