Hallonbladste
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Hallonbladste

    Köpte hallonblad igår och gjorde min första kopp idag. Hoppsan vilket liv det blev i magen! En kombination av massor av rörelser och sammandragningar... Jag är "bara" i v 35+5 idag - så jag tror jag väntar en vecka till med att dricka några större mängder.
  2. 1
    Hallonbladste Köpte hallonblad igår och gjorde min första kopp idag. Hoppsan vilket liv det blev i magen! En kombination av massor av rörelser och sammandragningar... Jag är "bara" i v 35+5 idag - så jag tror jag väntar en vecka till med att dricka några större mängder.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Var köper man hallonbladste?
  4. 2
    Var köper man hallonbladste?
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
  6. Xappoline
    #4
    Jag har kollat i ett par olika hälsokoster men inte sett, de står i alla fall inte bland deras vanliga teer här. Kanske skulle fråga. Spännande att det känns så mycket! Jag vet inte vad jag vill tro: att det går att påverka eller att man får vänta på sin tur och får sitt förlopp oavsett...
  7. 4
    Jag har kollat i ett par olika hälsokoster men inte sett, de står i alla fall inte bland deras vanliga teer här. Kanske skulle fråga. Spännande att det känns så mycket! Jag vet inte vad jag vill tro: att det går att påverka eller att man får vänta på sin tur och får sitt förlopp oavsett...
  8. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Oj det var värst! Här har jag druckit upp hela min påse vid det här laget och inte märkt nån större skillnad. Har ju onda förvärkar varje kväll men det hade jag ju även innan.... Har druckit tre koppar per dag i ca tre veckor.

    Men när du får sån påverkan kanske det är bäst att vänta nån vecka. När ärr det fritt fram för BB Stockholm? Efter 37 fulla?
  9. 5
    Oj det var värst! Här har jag druckit upp hela min påse vid det här laget och inte märkt nån större skillnad. Har ju onda förvärkar varje kväll men det hade jag ju även innan.... Har druckit tre koppar per dag i ca tre veckor.

    Men när du får sån påverkan kanske det är bäst att vänta nån vecka. När ärr det fritt fram för BB Stockholm? Efter 37 fulla?
  10. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Testade oxå för någon vecka sedan och fick riktigt mycket sammandragningar så jag har avvaktat lite eftersom jag har en hel del utan téet. Tänkte börja med en kopp då och då snart och se vad som händer.
  11. 6
    Testade oxå för någon vecka sedan och fick riktigt mycket sammandragningar så jag har avvaktat lite eftersom jag har en hel del utan téet. Tänkte börja med en kopp då och då snart och se vad som händer.
  12. Medlem sedan
    Sep 2009
    #7
    Jag har också börjat dricka det, men märker ingen skillnad från hur det var innan.. Men det är väl olika från person till person antar jag..
  13. 7
    Jag har också börjat dricka det, men märker ingen skillnad från hur det var innan.. Men det är väl olika från person till person antar jag..
  14. Medlem sedan
    Dec 2009
    #8
    Jag köpte det som pås te i en vanlig hälsokost affär men känner inget alls kan ju vara olikasorter ni somhar haft mycket effect av det vilka sorter har ni och var har ni köpt det? någon som köpt det i Malmö?
  15. 8
    Jag köpte det som pås te i en vanlig hälsokost affär men känner inget alls kan ju vara olikasorter ni somhar haft mycket effect av det vilka sorter har ni och var har ni köpt det? någon som köpt det i Malmö?
  16. Medlem sedan
    Sep 2009
    #9
    Jag har oxå köpt pås thé. Det är hallonbladste med anis och mint. Jättegott. Men kanske är skillnad på dom som är enbart hallonblad?
    Jag beställde på internet. www.hallonbladste.se
  17. 9
    Jag har oxå köpt pås thé. Det är hallonbladste med anis och mint. Jättegott. Men kanske är skillnad på dom som är enbart hallonblad?
    Jag beställde på internet. www.hallonbladste.se
  18. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10

    Välsorterad hälsokost

    Jag köpte på LifeLand i Stockholm. Finns i många välsorterade hälsokostaffärer. Det ska helst vara rena hallonblad, inte påste (som blir för svagt).
  19. 10
    Välsorterad hälsokost Jag köpte på LifeLand i Stockholm. Finns i många välsorterade hälsokostaffärer. Det ska helst vara rena hallonblad, inte påste (som blir för svagt).
  20. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11

    37+0

    Knappt två veckor till! Sen är jag i 37+0 och det är fritt fram för BB Sthlm!! Så jag väntar nog lite med att dricka mer te ett tag...
  21. 11
    37+0 Knappt två veckor till! Sen är jag i 37+0 och det är fritt fram för BB Sthlm!! Så jag väntar nog lite med att dricka mer te ett tag...
  22. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12

    Häftigt!

    Jag tycker det är så häftigt och intressant att ett te kan ge sådana kännbara effekter! Jag drack hallonblad i mina tidigare två graviditeter, och kände även då sammandragningar. Men inte så här kraftiga...
  23. 12
    Häftigt! Jag tycker det är så häftigt och intressant att ett te kan ge sådana kännbara effekter! Jag drack hallonblad i mina tidigare två graviditeter, och kände även då sammandragningar. Men inte så här kraftiga...
  24. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13

    Lösblad mer potent tror jag

    Jag har fått för mig att påsteet är mycket mindre potent / mindre starkt än om man dricker te gjort på rena hallonblad. Så kanske det är det som gör skillnad? Och så är det ju förstås olika för olika personer!
  25. 13
    Lösblad mer potent tror jag Jag har fått för mig att påsteet är mycket mindre potent / mindre starkt än om man dricker te gjort på rena hallonblad. Så kanske det är det som gör skillnad? Och så är det ju förstås olika för olika personer!
  26. Medlem sedan
    Dec 2006
    #14
    denna länk tyckte jag iaf var bra...
  27. 14
    denna länk tyckte jag iaf var bra...
  28. Medlem sedan
    Feb 2008
    #15
    Kan nog vara så. Jag har lösablad med bara rent hallonblad. Och jag fick effekt...
  29. 15
    Kan nog vara så. Jag har lösablad med bara rent hallonblad. Och jag fick effekt...
  30. Medlem sedan
    Feb 2008
    #16
    Det handlade jag. Verkar funka bra.
  31. 16
    Det handlade jag. Verkar funka bra.

Liknande trådar

  1. Hallonbladste?
    By Lina_72 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-09, 07:54
  2. Hallonbladste
    By 2linda in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 12:16
  3. Ang. hallonbladste
    By Pianisten in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 16:59
  4. Hallonbladste..
    By mantra in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 19:00
  5. hallonbladste
    By Zarios in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar