Måste bara få bubbla
_0701 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    Måste bara få bubbla

    Bubbel bubbel...jag har nyss fått veta att mina barn ska få en ny liten släkting
    Vill pysa ut glädjen, men ändå inte skvallra på familjen då det är så nytt. Vad skoj det är med bebisbesked Så i December om allt går bra så blir jag ...... åh vad skoj!
  2. 1
    Måste bara få bubbla Bubbel bubbel...jag har nyss fått veta att mina barn ska få en ny liten släkting
    Vill pysa ut glädjen, men ändå inte skvallra på familjen då det är så nytt. Vad skoj det är med bebisbesked Så i December om allt går bra så blir jag ...... åh vad skoj!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Va roligt. Det är så roligt att fylla på släkten lite. Det kanske blir en lite julklapp
  4. 2
    Va roligt. Det är så roligt att fylla på släkten lite. Det kanske blir en lite julklapp
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Vad kul! Här är barnen så glada och förväntansfulla tills lillasyster kommer. Astrid har redan börjat delat upp sina leksaker så att lillasyster ska ha när hon kommer. OCh ligga i henens säng, förstås... Kanske inte första månaderna, har vi kommit överens om!

    Det här är en så otroligt härlig ålder, tycker jag! LIvet är härligt och enkelt - misshumör går fort över och de mesta är toppen!
  6. 3
    Vad kul! Här är barnen så glada och förväntansfulla tills lillasyster kommer. Astrid har redan börjat delat upp sina leksaker så att lillasyster ska ha när hon kommer. OCh ligga i henens säng, förstås... Kanske inte första månaderna, har vi kommit överens om!

    Det här är en så otroligt härlig ålder, tycker jag! LIvet är härligt och enkelt - misshumör går fort över och de mesta är toppen!

Liknande trådar

  1. Måste bubbla lite
    By Efemeris in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 14:54
  2. Måste bara bubbla av mig lite :D
    By kickik in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-01, 15:44
  3. Måste bara bubbla över...
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 13:56
  4. Måste bara få bubbla lite!!
    By Lingonet2 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 13:48
  5. Måste bara bubbla ur mig lite
    By Lena m Hugo & Ludvig 7/1 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar