Fy va trist här är!
_0808 Augustibarn
  1. Anonym
    #1

    Fy va trist här är!

    Vad har hänt med forumet?? Det är ju helt dött här. Skittrist och synd när det blir så.
  2. 1
    Fy va trist här är! Vad har hänt med forumet?? Det är ju helt dött här. Skittrist och synd när det blir så.
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Japp, jag håller med dig., försöker någon gång skriva något och jag erkänner att jag är dålig på att svara och skriva. Kanske dax för en ändring??
  4. 2
    Japp, jag håller med dig., försöker någon gång skriva något och jag erkänner att jag är dålig på att svara och skriva. Kanske dax för en ändring??
  5. Anonym
    #3

    Jag skrev mycket innan

    Men känns inte så roligt längre då man knappt får några svar.
  6. 3
    Jag skrev mycket innan Men känns inte så roligt längre då man knappt får några svar.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    här har nog aldrig varit väldigt mycket liv. Om man jämför med juligruppen (jag var beräknad mitt emellan), så har de fullt ös. Det går väl att ändra på!
  8. 4
    här har nog aldrig varit väldigt mycket liv. Om man jämför med juligruppen (jag var beräknad mitt emellan), så har de fullt ös. Det går väl att ändra på!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    Kollade just in juligruppen och där är nog inte heller någon överdriven aktivitet. Det var kanske så innan.
  10. 5
    Kollade just in juligruppen och där är nog inte heller någon överdriven aktivitet. Det var kanske så innan.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Det är tråkigt när en social arena "försvinner", håller med om det. Fast när man börjar jobba och dagiskarusellen drar igång för fullt hinner åtminstone jag inte ägna så mycket tid åt egna nöjen som att surfa och snacka på nätet. Tyvärr, för jag trivdes väldigt bra här med er alla när det var lite mer action!
  12. 6
    Det är tråkigt när en social arena "försvinner", håller med om det. Fast när man börjar jobba och dagiskarusellen drar igång för fullt hinner åtminstone jag inte ägna så mycket tid åt egna nöjen som att surfa och snacka på nätet. Tyvärr, för jag trivdes väldigt bra här med er alla när det var lite mer action!
  13. Anonym
    #7

    Ja alla lever väl olika

    Jag jobbar också och har flera barn men en liten stund hinner man tycker jag precis som allt annat man hinner i vardagen. Så lång tid tar det ju knappast att läsa lite inlägg och och skriva några rader.
  14. 7
    Ja alla lever väl olika Jag jobbar också och har flera barn men en liten stund hinner man tycker jag precis som allt annat man hinner i vardagen. Så lång tid tar det ju knappast att läsa lite inlägg och och skriva några rader.

Liknande trådar

  1. Trist...
    By JaxiBaxi in forum _0805 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 14:24
  2. Så trist!
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 16:13
  3. Puh så trist...
    By Anna m.Leo&Lovis in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 08:59
  4. Trist
    By Maria1983 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 11:10
  5. Trist med Po.ps nya.....
    By Linnie med tre in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 14:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar